וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ הרוויחו 135 מיליון דולר בשנה

מחשיפת הרווחים, המחוייבת לפי חוק, עולה כי הכנסתם השנתית של הזוג בשנת 2018, בה עבדו ללא תשלום כיועצים בבית הלבן, נבעה מהחזקותיהם בנדל"ן, מניות, אגרות חוב ואפילו חוזה על ספר שכתבה טראמפ

צילום: לע"מ, עריכה: תומר לוי

איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר הרוויחו 135 מיליון דולר במהלך שנת 2018 - כך עלה אתמול (שישי) מחשיפת הרווחים שלהם, המחויבת על פי חוק בארצות הברית. 2018 הייתה השנה השנייה בה הזוג עבד ללא תשלום כיועצים לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, אביה של איוונקה.

מחשיפת הרווחים עולה כי הכנסתם השנתית נבעה מהחזקותיהם בנכסי נדל"ן, מניות, אגרות חוב ואפילו חוזה על ספר שכתבה טראמפ. המסמכים הוגשו על ידי הבית הלבן למשרד לאתיקה במדינה במסגרת חוק המחייב את כל הבכירים בממשל לחשוף את ההון שלהם.

חלקה של איוונקה טראמפ במלון המשפחה בבירה וושינגטון הניב לה רווחים של 3.95 מיליון דולר, כמעט ללא עלייה ברווח שקיבלה בשנת 2017. המלון, מוקד התכנסות האהוב על ידי דיפלומטים זרים ולוביסטים, נמצא במרכז של שתי תביעות פדרליות, הטוענות כי הנשיא טראמפ מפר את האיסור על קבלת כסף מממשלות זרות.

לקריאה נוספת:
"רוצה להתמקד בבית הלבן": איוונקה טראמפ סוגרת את מותג האופנה
המתקפה במפרץ: "איראן שיגרה טיל לעבר מל"ט אמריקני לפני פיצוץ המכליות"

איוונקה טראמפ והמנהל הבכיר של הבית הלבן, ג'ארד קושנר, מגיעים לפסגת מנהיגי מדינות ה- G20 בהמבורג, גרמניה,. רויטרס
טראמפ וקושנר/רויטרס

נכס נוסף בו מחזיקה טראמפ הוא קרן נאמנות בו נמצאים הרווחים האישיים שלה מחברת האופנה שבבעלותה, בו היא מוכרת תיקי יד, נעליים ואביזרים. מעסק זה הרוויחה טראמפ מיליון דולר, ירידה ניכרת משנת 2017, בה הרוויחה חמישה מיליון דולר. ביולי האחרון הודיעה טראמפ כי היא תסגור את חברת האופנה שלה על מנת להתמקד בעבודתה כיועצת לאביה.

מחשיפת הרווחים של בעלה, ג'ארד קושנר, עולה שהוא הרוויח עשרות ומאות אלפי דולרים מדירות שבבעלותו בעיר ניו יורק. קושנר גם מחזיק במניות של חברת ההשקעות "קאדר", השוות לפחות 25 מיליון דולר. בנוסף לכך, קושנר גם מחזיק בבנייני דירות באמצעות חברת הנדל"ן המשפחתית, "חברות קושנר", שהם מוקד הכנסותיו העיקרי.

עוד באותו נושא

קושנר קורא לישראל: להימנע מצעדים חד צדדיים בגדה עד עסקת המאה

לכתבה המלאה
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ עם בתו איוונקה טראמפ וחתנו ג'ארד קושנר עם בחירתו לנשיאות. 9 בנובמבר 2016. GettyImages
הזוג עם הנשיא טראמפ/GettyImages

שני בני הזוג נקטו בצעדים על מנת להרחיק את עצמם מהעסקים שלהם לפני שהחלו את תפקידם כיועצים בבית הלבן. קושנר עזב את תפקידו כמנכ"ל חברת הנדל"ן המשפחתית, בעוד שטראמפ פרשה מתפקידים בכירים בחברה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully