וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "להחיות את ההרתעה"; גנץ: "לא לתת לחמאס להכתיב את השקט"

חברי כנסת מכל קצות הקשת הפוליטית מיהרו להגיב לפגיעה הישירה בישיבת ההסדר בשדרות. "כשמתעסקים בדייגים והעברת פרוטקשן מקטאר לא פותרים את המשבר בעוטף עזה", אמר יו"ר כחול לבן. "את הפחד צריך להעביר לצד השני", טען יו"ר הבית היהודי פרץ

צילום: בני וואינר, מנדל ריזל

במערכת הפוליטית מיהרו להגיב הערב (חמישי) לפגיעת הרקטה בישיבת ההסדר בשדרות.

שר הביטחון לשעבר, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "תושבי הדרום היקרים,
תרשו לי להביע את צערי העמוק על הליכתה ללא עת של תחושת הביטחון שלכם. זו בדיוק הסיבה שהתפטרתי מתפקיד שר הביטחון. חייבים לקבור קבורת חמור את 'תהליך ההסדרה' ולהחיות מחדש את ההרתעה הישראלית. יש להנחית מכה קשה על חמאס, ולהביא להפסקת שיגורי בלוני תבערה ונפץ, רקטות וייצור נשק, התפרעויות על הגדר, וכמובן לעצור את העברת דמי הפרוטקשן. רק כך נוכל להשיב לכם את תחושת הביטחון מחדש ואת יכולת ההרתעה של מדינת ישראל".

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "כשמתעסקים בדייגים והעברת פרוטקשן מקטאר לא פותרים את המשבר בעוטף עזה ואת התוצאה רואים בשטח. אז מה עושים אחרת? ראשית תוקפים בעוצמה רבה וחסרת תקדים. שמים את הכוונת על בכירי חמאס. אחר כך מנצלים את השקט ליוזמה מדינית עם מנופים כלכליים - פרויקטים של התפלת מים וחשמל ותעסוקה של אלפי פועלים ועובדי הייטק בישראל וברמאללה, שיהיו תלויים בשמירה על השקט.יוזמים הפסקת אש בתיווך בינלאומי ולא נותנים לחמאס להכתיב אותה".

עוד בוואלה! NEWS:
רקטה ששוגרה מרצועת עזה פגעה בישיבת הסדר בשדרות; אין נפגעים
כיפת ברזל יירטה רקטה מהרצועה; צה"ל תקף בתגובה

נזקי הרקטה במבנה בשדרות 13 ביוני 2019. בני ואינר, אתר רשמי
הנזק שנגרם למבנה בשדרות הערב/אתר רשמי, בני ואינר

יו"ר הבית היהודי ואיחוד מפלגות הימין, ח"כ רפי פרץ מסר בתגובה: ‏"כשבטרקלינים ממוזגים מערבבים את עסקת המאה, בשדרות ועוטף עזה ילדים רצים בפחד לממ"ד. את הפחד צריך להעביר לצד השני, לראשי חמאס בני המוות שמשבשים את חיינו בלי לתת את הדין".

כאמור, רקטה ששוגרה הערב מרצועת עזה פגעה בישיבת הסדר בעיר שדרות. זאת בהמשך להתרעת צבע אדום שנשמעה בעיר ובאיבים. לא דווח על נפגעים. מטעם המשטרה נמסר כי נגרם נזק למבנה וכי כוחות משטרה סרקו את המבנה ובמקביל חבלנים מטפלים בנפל.

אשר פיזם, אדם שהיה בסמוך למקום הנפילה, סיפר: "היינו בשיעור שבועי. שמענו 'צבע אדום' ואז פיצוץ אדיר, יצאנו וראינו נזק גדול במקום. זה תמיד מפחיד, זה לא יכול להימשך ככה. חייבים להביא שקט". ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, הגיע למקום ואמר: "רק מבצע צבאי רחב בעזה יפתור את הבעיה. אין טעם לתגובה שהיא לא רצינית. לא יכול להמשיך מצב כזה. צריך לחזור למבצע שיביא שקט ויפגע בראשי חמאס".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נזקי הרקטה במבנה בשדרות 13 ביוני 2019. מנדל ריזל, אתר רשמי
פגיעת הרקטה/אתר רשמי, מנדל ריזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully