וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיל לרצפה ומכה, ללא סיבה: צעיר מקריית גת תועד תוקף קשישים

12.6.2019 / 14:53

נגד תושב העיר בן 23 הוגש כתב אישום בגין תקיפת שלושה קשישים עמם לא הייתה לו היכרות מוקדמת. הנאשם היכה בן 80 וגרם לו חבלות בכל חלקי גופו, ירק בפניה ובעט בגופה של בת 69 וחבט באגרופים בקשישה נוספת שהתהלכה בסיוע הליכון בחצר בניין מגוריה. תיעוד

עריכה: תומר לוי

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד תושב קריית גת בן 23 בעקבות תקיפת קשישים בעיר. הצעיר נעצר בעקבות דיווח כי היכה קשיש בן 80 על לא עוול בכפו וגרם לו חבלות בכל חלקי גופו. בעת הגעת השוטרים למקום, ולאחר תחקור קצר של הקשיש שהותקף בו מסר תיאור של החשוד, החלו השוטרים בסריקות אחריו אז ניגשה קשישה בת 69 נוספת לשוטרים וסיפרה להם כי ערב לפני כן הותקפה אף היא על ידי החשוד והצביעה על מקום מגוריו.

בסריקה בבניין אותר החשוד בדירתו והוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר תוך שטען בפני השוטרים כי הוא זה בכלל שהותקף על ידי הקשיש. בסיום חקירתו בה מסר גרסתו נכלא הצעיר ומעצרו הוארך בצאת חג השבועות בבית המשפט בכמה ימים נוספים לטובת המשך החקירה. במהלך ימים אלו התייצבה קשישה נוספת כשהיא מסתייעת בהליכון ודיווחה במשטרה כי גם היא נפלה קורבן לאלימות של החשוד לפני כשבועיים, ובכך עלה מספר קורבנותיו לשלושה.

עוד בוואלה! NEWS
דיווח: תקיפת צה"ל בסוריה - נגד מטרות חיזבאללה; רחפן חדר מלבנון
"לא הספקנו לברוח": הפצועה מכביש הערבה שחזרה את התאונה הקטלנית
בנט במתקפה על מוטי יוגב: "חטפתם את מפלגת הבית היהודי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלושה קורבנות. קשישה שהותקפה בקריית גת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעובדות כתב האישום עולה כי בשעת בוקר ישבה מתלוננת בספסל בסמוך למקום מגוריה עם הכלב. בשלב מסוים קמה המתלוננת ממקום מושבה כדי לתת לכלבה לשתות ובאותה העת חלף הנאשם במקום אז פנה אליה - "מה נשמע רוסיה הכל בסדר?", המתלוננת השיבה בחיוב והמשיכה בעיסוקה. בשלב זה החל הנאשם תוקף אותה תוך שירק בפניה ולאחר מכן בעט ברגלה בחוזקה. כלבה של המתלוננת החל לנבוח והנאשם נמלט מהמקום.

שבועיים קודם לכך, לערך, תקף הנאשם גם כן ללא סיבה קשישה נוספת כשהבחין בה כשהיא מתהלכת בסיוע הליכון בחצר בניין מגוריה. מעדותה עולה כי הנאשם היכה בגבה במכת אגרוף, כפי שארע במקרים הנוספים שלעיל - ללא כל התגרות או היכרות ביניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully