וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצבו של הפעוט שטבע בבריכה בכפר יונה: "קרה לנו נס"

11.6.2019 / 16:31

הוריו של קורן בן השנה ושלושה חודשים נמצאים לצד מיטתו מאז שטבע אתמול בבריכה בבית המשפחה. "הוא כבר התעורר והגיב לסביבה", סיפר אביו. לדבריו הטביעה התרחשה בזמן שבנו שיחק עם אחיו. "כולנו מתפללים"

קורן חג'ג', פעוט שטבע בבריכה בכפר יונה. באדיבות המשפחה
התעורר ומגיב לסביבתו. קורן חג'אג'/באדיבות המשפחה

בבית החולים מאיר בכפר סבא חל שיפור במצבו של הפעוט בן השנה ושלושה חודשים שטבע אתמול (שני) בבריכה בבית משפחתו בכפר יונה. "ברוך השם, היום אפשר לומר שיש שיפור", אמר לוואלה! NEWS ויקי חג'אג', אביו של קורן. "היום הוא כבר התעורר והגיב למה שקרה מסביב".

חג'אג' מספר כי כמה מבני המשפחה היו בבית בזמן הטביעה. "הילד שהה בבית יחד עם אחיו ואמו בעת המקרה", אמר. "הוא שיחק עם האחים שלו בגינת הבית וטבע בבריכה". הוא אמר כי הבריכה מגודרת, אך הילדים פתחו אותה והוא הצליח להגיע לבריכה. "הוא היה מתחת למים בערך שבע דקות", אמר.

האב שהה בעבודה בזמן הטביעה. "הוזעקתי מיד הביתה", שחזר. "מאז אנחנו כאן בבית החולים, ממשיכים להתפלל לבשורות טובות. עכשיו הילד התעורר ומתקשר. זה ממש נס. היו פה רבים שהתפללו בשבילו והוא התעורר".

עוד בוואלה! NEWS
עובדת מעון רה"מ מעידה: לשרה היה חשוב לראות שאני שוטפת ידיים
משבר עסקת הטילים עם רוסיה: ארה"ב השביתה את טייסי ה-F-35 הטורקים
העבודה תקיים משאל מתפקדים כדי לקבוע את שיטת הבחירות

הבריכה הפרטית בה טבע ילד בן 4 בראש פינה - 9 יוני 2019. אתר רשמי
בריכה פרטית בה טבע ילד בן ארבע בראש פינה בסוף השבוע האחרון/אתר רשמי

מחוץ לחדר המיון נמצאת כל המשפחה המורחבת של הפעוט. "כולנו מאוחדים ומתפללים למען החלמתו", אמרה סבתו. בינתיים, הוריו לא משים ממיטתו של הפעוט במחלקת הטיפול הנמרץ בבית החולים.

מנהל המחלקה לרפואה דחופה בבית החולים המאיר, ד"ר אהוד רוזנבלום, מסר אתמול כי "הפעוט הגיע אלינו במצב היפותרמי, עם חום גוף של 33 מעלות וחצי. חיממנו אותו, החלפנו לו את הבגדים ואחרי כחצי שעה הוא עבר לטיפול נמרץ ילדים, כרגע הוא מונשם, מורדם ויציב. אני שמח מאוד שפעולות ההחייאה נעשו מהר, ואני כמובן מקווה שפעולות אלו וההגעה המהירה שלו לבית החולים יטיבו עמו".

עוד באותו נושא

מכת הטביעות: פעוטה מעיסאוויה מתה, תינוק מכפר יונה במצב קשה

לכתבה המלאה
אינפו טביעות. עיבוד תמונה
אינפו טביעות/עיבוד תמונה

זהו מקרה הטביעה החמישי בארבעת הימים האחרונים. המקרה הראשון אירע ביום שישי כאשר פעוטה בת שנה וחצי טבעה בבריכה בשוכנת עיסאוויה בירושלים. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים הדסה הר הצופים, אך למחרת נקבע מותה. בשבת פעוט בן שנה וחצי טבע בבריכה פרטית בבית בצפת, ופונה במצב בינוני למרכז הרפואי זיו בעיר. כמה שעות מאוחר יותר טבע ילד בן 11 בבריכה פרטית במזכרת בתיה, והוא נלקח לבית החולים קפלן ברחובות, שם הוא עדיין מאושפז במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם.

ביום השני של החג ילד כבן ארבע טבע בבריכה של צימר בראש פינה. לאחר פעולות החייאה הצליחו חובשים ופרמדיקים של מד"א להחזיר לו את הדופק, והוא פונה במצב קריטי לבית החולים זיו בצפת, שם הרופאים עדיין נאבקים על חייו בחדר הטראומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully