וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעללות אכזרית: תושב קריית ביאליק נאשם בהריגת גור חתולים

10.6.2019 / 17:17

כתב אישום הוגש נגד תושב הקריות בן 50 שדרך על החתול וגרם למותו. הוא נאשם בגין עבירות של התעללות והיזק לבעלי חיים על פי חוק צער בעלי חיים. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. השופטת: "ישנו קשר בין התאכזרות כלפי בעלי חיים לבין התאכזרות כלפי אדם"

אילוסטרציה. lan49, ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock, lan49

פרקליטות מחוז חיפה הגישה ביום שישי האחרון בבית משפט השלום בקריות כתב אישום נגד תושב קריית ביאליק בן 49 בגין התעללות בגורי חתולים, תוך שהרג אחד מהם. האיש, אבבאו נגה, מואשם על פי חוק צער בעלי חיים. בבית משפט השלום בקריות יתנהל מחר (שלישי) דיון בבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו עד תום ההליכים כנגדו.

ביום שני שעבר הגיע נגה למסעדת מג'ננה בקריית אתא, לסייע לחברתו שעובדת במקום. היא העידה אח"כ כי ביקשה מממנו לגרש שני גורי חתולים שנכנסו אל תוך קיר גבס במסעדה. מעדותה עלה כי אח"כ ראתה אותו אוחז שתי חתיכות גבס, אשר סיפר לה כי זרק על אחד מהם.

על פי כתב האישום, כשניגש לעבר גורי החתולים, אחד מהם נמלט ואילו על השני הוא דרך ברגלו, הצמיד אותו בחוזקה אל הקיר וכשהשתחרר מאחיזתו הוא השיג אותו, דרך עליו שוב והשליך אותו הצידה. לאחר מכן הטיח פלטת גבס על הגור והביא למותו. בכתב האישום נכתב כי כל את זאת עשה "באכזריות, בעינוי ותוך שגרם בכוונה סבל חמור לגור".

הפרקליטות נסמכת על עדי ראייה, תיעוד ממצלמות האבטחה, גרסת בת הזוג של הנאשם ותמונות של גור החתולים.

עוד בוואלה! NEWS
האו"ם: איראן מימשה את איומיה והגבירה את קצב העשרת האורניום
במשחק "אמת או חובה": צעירים ביצעו מעשה סדום בצעיר עם מוגבלות בי-ם
הוא נעצר בגיל 13 רק כי הפגין - ועכשיו סעודיה עומדת להוציאו להורג

"יש קשר בין התאכזרות כלפי בעלי חיים ואדם"

יצויין כי מדובר במי שמלבד היותו עובד במסעדה מזה כשנתיים הוא מטפל במוסד שבו שוהים מטופלים בעלי מוגבלויות. "הן מבחינת בית המשפט והן מבחינת הדין העברי, היחס לבעל חיים הוא אספקלריה ומדד להתנהלות כלפי כולי עלמא", ציינה השופטת איילת השחר ביטון פרלה באחד מדיוני המעצר שלו בשבוע שעבר, "ישנו קשר בין התאכזרות כלפי בעלי חיים לבין התאכזרות כלפי אדם".

עו"ד עידן רז המייצג אותו מטעם הסניגוריה הציבורית מסר לוואלה!NEWS: "מדובר באדם נורמטיבי נטול עבר פלילי. עדיין לא קיבלנו את מלוא חומר החקירה. לאחר לימוד חומר החקירה, אנו נמסור את תשובתנו לכתב האישום בבית המשפט".

הכלב שנרצח בעקבות סכסוך בין בני זוג 31 בינואר 2019. אתר רשמי
כלב שהרג תושב חיפה בדצמבר האחרון/אתר רשמי

בחודש פברואר האחרון הוגש בבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד ודיע עזב, תושב חיפה בן 23, בגין הריגה במזיד של הכלב של חברתו א' בדצמבר האחרון. זאת כנקמה על רצונה לעזוב אותו, כך לטענת המשטרה. השניים התגוררו יחד בדירה בשכונת נווה יוסף בעיר, ובאוקטובר בשנה שעברה רכשו יחדיו את כלב מזן המלטז הננסי, שהיה אז כבן שלושה חודשים.

על פי כתב האישום, בעת שעזב שהה בדירה בגפו, הוא עינה את הכלב תוך שהוא מכה אותו ותופס בצווארו באכזריות. על פי החשד, עזב יצא מהדירה והשאיר את הכלב הקטן בבית לגסוס למותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully