וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתה, פגע - וברח: עיתונאי ספרדי הורשע בהריגה בירושלים

חוליו דה לה גווארדיה, שדרס למוות את הפסנתרן חיים טוקצ'ינסקי, הורשע במסגרת הסדר טיעון בהריגה בקלות דעת, הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בשכרות ונהיגה באור אדום. הפרקליטות תבקש לגזור עליו תשע וחצי שנות מאסר. אימו של טוקצ'ינסקי: "שייכנס כמה שיותר מהר לכלא"

חיים טוקצ'ינסקי. YOUTUBE, צילום מסך
"המחשבות עליו לא עוזבות אותי לשנייה". חיים טוקצ'ינסקי שנדרס למוות בירושלים/צילום מסך, YOUTUBE

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע היום (חמישי) במסגרת הסדר טיעון את העיתונאי הספרדי חוליו דה לה גווארדיה שדרס למוות את חיים טוקצ'ינסקי בחודש ספטמבר האחרון בהריגה בקלות דעת. כמו כן, הורשע דה לה גווארדיה במסגרת הסדר טיעון בהפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בשכרות ונהיגה באור אדום. הפרקליטות תבקש לשלוח אותו לתשע וחצי שנות מאסר.

דה לה גווארדיה, בן ה-30, הודה במסגרת הסדר הטיעון כי ב-23 בספטמבר יצא ממפגש עם חברים כשהוא שיכור. במהלך הנסיעה, סטה לפתע לנתיב השמאלי שם היו שלושה רוכבי אופנים, והתפתח ביניהם ויכוח. הם המשיכו בנסיעה, כשאחד מהם נוסע אחריו.

עוד בוואלה! NEWS:
ח"כ פרץ: "מתנער מההודעות על סמוטריץ', נמשיך להיות שותפים"
נווט הקרב המיוחס: נכדו של ראש הממשלה שרון יקבל כנפי טיס
מכה לימין הקיצוני: השמאל בדנמרק ניצח בבחירות ויקים את הממשלה הבאה

זירת תאונת הדרכים סמוך לכיכר פריז בירושלים בה נהרג גבר כבן 30 24 בספטמבר 2018. דוברות משטרה, מערכת וואלה! NEWS
זירת תאונת הדרכים סמוך לכיכר פריז בירושלים/מערכת וואלה! NEWS, דוברות משטרה

לפי כתב האישום, דה לה גווארדיה המשיך בנסיעה במהירות העולה על המותר על אף שיכול היה להבחין בטוקצ'ינסקי שהחל לחצות כשהאור היה אדום. הוא נכנס לצומת באור אדום ופגע בעוצמה בטוקצ'ינסקי שנפגע קשות בראשו ונהרג. לאחר הפגיעה האט העיתונאי הספרדי את רכבו, אך לא עצר ולא התקשר לכוחות הצלה. כשלוש שעות לאחר התאונה הוא נעצר.

בכתב האישום נכתב: "במעשיו המתוארים לעיל גרם הנאשם במעשיו האסורים למותו של אדם ולא עצר במקום התאונה, או קרוב לו ככל האפשר, כדי לעמוד על תוצאות התאונה ולא הזעיק עזרה. כל זאת עשה הנאשם כשהוא נוהג ברכב בהיותו שיכור, במהירות העולה על המותר ותוך אי ציות לרמזור אדום".

עוד באותו נושא

"חשש שימלט": הוארך מעצר העיתונאי הספרדי החשוד בפגע וברח בי-ם

לכתבה המלאה
יעל טוקצינסקי אמו של הפסנתרן החרדי הצעיר וחיים טוקצינסקי בצעירתו אשר שנהרג בפגע וברח בירושלים. מערכת וואלה! NEWS
"חושבת שהעונש קל מדי". חיים טוקצ'ינסקי בצעירותו יחד עם אמו יעל/מערכת וואלה! NEWS

"כמה שיותר מהר שייכנס מאחורי סורג ובריח יהיה יותר טוב לכולם", אומרת לוואלה! NEWS יעל טוקצ'ינסקי, אמו של ההרוג, "אני מקבלת את ההסדר אבל רוצה שייכנס לתוקפו מה שיותר מהר. צריך לזכור שהאיש הזה בכלל יושב בבית, אז הגיע הזמן שייענש. הסבירו לי בפרקליטות שבגלל העומס הם מעוניינים בעסקה לא פחות ממה שמעוניין בה הנאשם. אני חושבת שהעונש שרצו לסגור איתו קל מדי".

עוד אמרה אימו של טוקצ'ינסקי כי "המחשבות על חיים לא עוזבות אותי לשנייה. היום הזה לא שונה מאף יום אחר. כל דבר מזכיר לי אותו. הפסח הראשון שעברנו בלי חיים. הכיסא שלו ריק בשבתות. הוא לא מגיע. אני לא צריכה תזכורות. כל ערב הוא היה מתקשר אלי בסקייפ אחרי הופעות, אלה השעות שהכי קשות עליי עכשיו, וזה שהוא לא מתקשר זו תזכורת יומית". עוד הוסיפה כי "אמרו לי שהדיון היום הוא טכני אבל לדיון הבא אגיע, אם אני עוד אהיה בחיים".

בדיון שנערך בספטמבר האחרון בבית המשפט המחוזי בעיר, אמר נציג המשטרה כי בבדיקת נשיפון שנעשתה לדה לה גווארדיה לאחר התאונה, נמצאה בדמו רמה גבוהה של 720 מיקרוגרם אלכוהול, וכי הוא הודה ששתה ארבע או חמש כוסות יין. אולם, בגרסתו הוא אמר כי ברח משלושה אופנוענים ואילו עורך דינו טען כי "מדובר בשלושה בני מיעוטים שהקיפו את רכבו, קיללו אותו בערבית ובעברית ודפקו לו על הרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully