וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות מזירת הפיגוע בי-ם: "שמעתי צעקות וראיתי מלא דם על הרצפה"

מצבו של גבריאל לביא, שנפצע קשה בפיגוע הדקירה ליד שער שכם, משתפר ואשתו אומרת כי "היה פה נס". לדברי חברת המשפחה, טובה עזיזיאן, הייתה אחת ממי שמצאו אותו אחרי הדקירה והזעיקו את כוחות הביטחון: "אמרתי להם לבוא מהר, נבהלתי"

צילום: משטרת ישראל, רוני כנפו, עריכה: איתי עמרם

אחרי הפיגוע בסמוך לשער שכם בירושלים, סיפרה אחת מחברות המשפחה כי היא מצאה את הפצוע רגעים לאחר שנדקר כשהוא שרוע על המדרכה מוקף בדמו. מאז, מצבו של גבריאל לביא, שנפצע באורח קשה, משתפר והוא כבר לא מורדם ומונשם.

אשתו, נילי, סיפרה כי הוא מתקשר ומגיב לרופאים, אבל עדיין בטראומה ומתקשה לדבר על מה שקרה. "ההתקדמות שלו זה מדהים, היה פה נס", היא אמרה וביקשה להודות לצוות בבית החולים שערי צדק: "הצוות מדהים, מרגע שהגעתי כולם דאגו לנו".

עוד בוואלה! NEWS:
מצלמות בצמתים וחמ"ל ייעודי: המענה הדיגיטלי של צה"ל לפיגועים באיו"ש

פיגוע הדקירה בשער שכם בירושלים - 31.5. דוברות משטרת ישראל
זירת הפיגוע ליד שער שכם/דוברות משטרת ישראל

נילי סיפרה כי לבית החולים הגיעה לבקר חברת משפחה, שהייתה אחת ממי שמצאו את גבריאל שרוע על הרצפה והזעיקה את כוחות הביטחון. "היא הגיעה לעיר העתיקה אחרי הרבה זמן שלא הייתה בכותל. הילדים שלנו חברים טובים והבעלים לומדים באותו ישיבה", הסבירה נילי.

החברה, טובה עזיזיאן, שחזרה את בוקר הפיגוע ביום שישי האחרון. "הלכתי לכותל משער שכם בבוקר, ובערך בשעה שש וחצי בבוקר כשהייתי בדרך שמעתי צעקות וראיתי ערבים בורחים. לא ידעתי מה קורה ואז שמעתי שוב צעקות, ופתאום אני רואה מישהו על המדרכה".

עוד באותו נושא

פצוע הפיגוע בי-ם: "הייתי עם האופניים ופתאום מישהו התנפל עליי"

לכתבה המלאה
תיעוד הפיגוע ליד שער שכם ב-31 במאי 2019. צילום מסך
תיעוד הפיגוע/צילום מסך

"אני רואה שזה אברך שוכב על הרצפה", סיפרה עזיזיאן. "ואני רואה מלא דם על הרצפה. לא ראיתי שוטרים. לא ידעתי מה לעשות והתקשרתי למשטרה ואמרתי שאני רואה הרוג על הרצפה. התחילו לשאול אותי כל מני שאלתי וחזרתי על זה שאני רואה הרוג על הרצפה בשוק ליד שער שכם. אמרתי להם לבוא מהר, הייתי בבהלה".

עזיזיאן תיארה גם כי הגיעו המון שוטרים חמושים וגם חובשים. "לא ידעתי עדיין במי מדובר, והמשכתי לכיוון הכותל, אבל כל השערים היו סגורים", אמרה. "היה לי מאוד קשה וכמעט התעלפתי. היה לו נס גדול. אחרי זה ניסיתי כל הזמן לברר מי האברך שנפגע, עד שאמרו לי גבריאל לביא. ואז התקשרתי לבעלי והוא אמר שהוא מהישיבה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully