וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר מצא: אחד מתוך 12 כבשים הוא בעל נטייה הומוסקסואלית

16.6.2019 / 0:01

חוקרים מאוניברסיטת אורגון מצאו כי 8 אחוזים מהכבשים הם בעלי נטייה מינית הומוסקסואלית והנטייה המינית הזו נקבעת עוד ברחם - וזו כנראה הסיבה לירידה ברבייה שלהם. וזה עוד כלום לעומת מה ששימפנזות לסביות עושות זו לזו

יוטיוב

סרט תיעודי חדש של ערוץ 4 הבריטי "הכלב ההומו שלי ובעלי חיים אחרים" חושף מידע מפתיע על בעלי חיים בכלל ועל כבשים בפרט. לטענת יוצרי הסרט, מינים רבים של חיות, בינהם אריות, כלבים וקופים השתנו בתהליך אבולציוני וכעת הם נוהגים לקיים להנאתם יחסי מין חד מיניים. התנהגות הומוסקסואלית תועדה בעבר היטב בקרב 500 מינים שונים של בעלי-חיים, בעיקר יונקים ועופות, ואף נטען שנצפו התנהגויות כאלו ב-1,500 מינים. בבעלי חיים מסוימים נצפו גם מקרים של זוגיות חד מינית למשך כל החיים.

במשך שנים רבות לא היו תצפיות רשמיות של התופעה, ייתכן שבשל הטיית הנסיין, שנגרמה בשל היחס החברתי ליחסי מין חד מיניים - קיומה של הומוסקסואליות בבעלי חיים מהווה טיעון חברתי בעד דרישותיהם של להט"בים להכרה, למניעת אפליה ולשוויון זכויות. העובדה כי ההומוסקסואליות קיימת בטבע, לא רק אצל בני האדם אלא גם אצל בעלי חיים אחרים, מחלישה את הטענה האומרת שמשיכה לבן או לבת אותו מין הנה דבר "בלתי טבעי" או "הנוגד את הטבע".


בסרט נטען שמחקר חדש מצא שאחד מתוך 12 כבשים הוא בעל נטייה הומוסקסואלית וזו כנראה הסיבה לירידה ברבייה שלהם. על פי הסרט, כבשים הומוסקסואלים מסרבים להרבות כבשות ונשלחים במקום זה לשחיטה. דיואי ג'ונס, מנהל חברת גידול הכבשים Innovis, מסר בתגובה ל"סאן": "מבחינה מסחרית זו בעיה גדולה עבורנו כמגדלי כבשים כי אנחנו צריכים שהכבשים שלנו ירביעו הרבה כבשות. לצערנו הם מועברים לשחיטה".

האם הכלב שלך גיי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully