וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני הג'ירפות ההמומות: תיעוד נדיר של צ'יטות עושים אורגיה

31.1.2019 / 8:24

תיירים שהגיעו לשמורת צוואלו בדרום אפריקה לא האמינו למראי עיניהם: שני זכרי צ'יטה תפסו נקבה וקיימו עמה יחסים בשלישייה, במה שנחשב למראה נדיר במיוחד: "יש אנשים שעשרות שנים בתעשייה ולא ראו משהו כזה"

Kruger Sightings

קבוצת תיירים שטיילו במדבר קלהרי בדרום אפריקה נדהמו לראות מחזה לא שכיח - שני זכרי צ'יטה (ברדלסים) מנסים לקיים יחסי מין עם נקבת צ'יטה, ומיהרו להסריט את האירוע כולו. ברקע של הסרטון נראות ארבע ג'ירפות מתבוננות באירוע בתדהמה.

בסרטון, שצולם בשמורת צוואלו, נראה הרגע בו שני הזכרים מצליחים לרתק את הנקבה אל האדמה. בשלב הזה מנסה הנקבה להשתחרר, אלא שאחד הזכרים מרתק אותה באמצע נעיצת שיניו בעורפה. שני הזכרים ניסו לטפס מעליה לפני שהיא נלחמה בהם והצליחה בסופו של דבר להשתחרר.

עוד בנושא:
מירוץ חייתי: מכונית מרוץ חשמלית נגד צ'יטה בקרב תאוצה עוצר נשימה
המדענים נדהמו: קופים תועדו מקיימים יחסי מין עם איילים

צפו בתיעוד המלא

חואן ונטר, שתפס את הרגע בסרטון, ציין כי האירוע כל כך לא שכיח, כי הצ'יטות לרוב מאוד ביישנים כשהם מתרבים. "כשהגענו למקום, שמענו הרבה צעקות, וחשבנו שהם רבים, אבל אז קלטנו שיש שם שני זכרים עם נקבה אחת, וששניהם מנסים לקיים איתה יחסים באותו הזמן. זה עשה את כל הרעש, וכשהבנתי מה קורה הלב שלי כמעט יצא מהמקום. לא היו לי מילים, אמרתי לאורחים שלי שיצלמו מהר כי הם לא יראו את זה שוב בחיים. החתולים נכנסו בחזרה לשיחים והתחבאו, מאחר והצ'יטה היא חיה ביישנית מאוד כשהיא מקיימת יחסים, ולא רצינו להפריע להם ולכבד את הטבע".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully