וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מכונית פרארי ושומרי ראש: התחזה לנסיך סעודי במשך 30 שנה - ונכלא

אנטוני גיניאק מפלורידה הסתובב עם לוחית רישוי מזויפת ומסמכים דיפלומטיים שהציגו אותו כנסיך מסעודיה בשם חאליד בין אל-סעוד. במשך שנים הוא נהנה מיחס מלכותי וקיבל מתנות ממשקיעים, עד שלבסוף נתפס והוטלו עליו 18 שנות מאסר

אנטוני גיניאק, התחזה במשך 30 שנה לנסיך מהערב הסעודית. טוויטר, אתר רשמי
אנטוני גיניאק, התחזה במשך 30 שנה לנסיך מהערב הסעודית/אתר רשמי, טוויטר

תושב פלורידה, אנטוני גיניאק, התחזה לנסיך מערב הסעודית במשך 30 שנה וגנב כשמונה מיליון דולרים מאזרחים. על גיניאק, בן 48, הוטלו 18 שנים בכלא בגין מרמה. במשך השנים הוא נהנה מעולם של מותרות, שכללו אישורים דיפלומטיים מזויפים וליווי משומרי ראש.

גיניאק, שטען כי שמו הוא חאליד בן אל-סעוד, חי בדירה במיאמי בסמוך לאי המלאכותי היוקרתי פישר איילנד. הוא נהג במכונית ספורט מסוג "פרארי" שמאחוריה מתנוססת לוחית רישוי דיפלומטית מזויפת, ובנוסף לכך, קיבל מתנות ומחיזורים של משקיעים.

הוא נהג להסתובב עם שומרי ראש שנשאו מסמכים דיפלומטיים מזויפים ואף דרשו שיתייחסו אליהם לפי הפרוטוקול המלכותי. הפרוטוקול שימש את גיניאק כדי להצדיק את דרישותיו למתנות ממשקיעים פוטנציאליים.

עשרות אנשים שהאמינו להצגה שלו, הפקידו כסף בחשבון הבנק שלו, במחשבה שגיניאק, שעל דלת ביתו היה שלט ועליו הכיתוב "סולטאן", ישקיע בהם את כספו. במקום זאת, הוא בזבז את כל הכסף שקיבל על בגדי מעצבים, יאכטות ואף נסיעות במטוס פרטי, עד שלבסוף נתפס.

עוד בוואלה! NEWS:
ארה"ב: אישה התעוררה באמצע הלילה וגילתה תנין עצום במטבח
נשיא הפיליפינים: הייתי פעם הומו, אבל "נרפאתי"
השמאל בגרמניה במשבר: מנהיגת הסוציאל-דמוקרטים התפטרה בשל שפל בסקרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully