וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית באיילון: רוכב אופנוע נהרג מפגיעת רכב לימוד נהיגה

29.5.2019 / 21:22

הרוכב, כבן 30, נפגע בעת שנסע בנתיבי איילון בקטע שבין מחלף גלילות מזרח למחלף שבעת הכוכבים בהרצליה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום איתרו אותו ללא סימני חיים וקבעו את מותו בזירת התאונה. המשטרה עיכבה לחקירה את מורה הנהיגה והתלמידה

זירת התאונה בנתיבי איילון
 סמוך למחלף שבעת הכוכבים, 29 במאי 2019. מד"א
זירת התאונה בנתיבי איילון, היום/מד"א

רוכב אופנוע כבן 30 נהרג היום (רביעי) בתאונת דרכים בנתיבי איילון, בקטע שבין מחלף גלילות מזרח לשבעת הכוכבים, אחרי שנפגע על פי החשד על ידי רכב ללימוד נהיגה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום איתרו את הרוכב ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו בזירת התאונה.

"כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופנוע, גבר כבן 30 ששכב על הכביש, כשהוא במרחק רב מהאופנוע עליו נסע", סיפר אלעד דרעי פרמדיק מד"א. "ביצענו בדיקות, הוא היה ללא סימני חיים, ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

על פי החשד, ברכב הפוגע שהו מורה הנהיגה ותלמידתו והם עוכבו לחקירה. במסגרת המדיניות של ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב אבי אדרי, נמנעו במשטרה מלפרסם את פרטי התאונה. נתיבי איילון נחסמו חלקית לתנועה סמוך למחלף שבעת הכוכבים. חקירת התאונה נמשכת.

לפני כשבוע נפצעו חמישה בני אדם בתאונת דרכים בין שני כלי רכב פרטיים ומשאית בכביש 70 בין צומת התשבי למחלף תות לכיוון דרום, סמוך ליקנעם. שניים מהם נפצעו באורח קשה, בהם פעוט כבן שנתיים עם פגיעת בטן וצעיר בשנות ה-20 לחייו עם חבלות בראש ובחזה. שלושה בני אדם נוספים נפצעו באורח בינוני - גבר כבן 30, צעיר כבן 27 ונערה כבת 17. הפצועים פונו למרכז הרפואי רמב''ם בחיפה.

עוד בוואלה! NEWS:
גבאי דחה הצעה להיכנס לממשלה; כחלון: נצטרף רק לקואליציה של 61
מדרגות, אינטרקום ומזון: תיעוד ממנהרת חיזבאללה העמוקה ביותר
רבנים קוראים להפגין נגד מצעד הגאווה בי-ם: "הורסים את הטהרה"

זירת התאונה בנתיבי איילון
 סמוך למחלף שבעת הכוכבים, 29 במאי 2019. מד"א
מות הרוכב נקבע בזירה. נתיבי איילון, היום/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully