וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע חבר נוסף בחולייה שרצחה את מלאכי רוזנפלד בפיגוע בבנימין

פאיז חאמד היה חבר בחוליה שביצעה כמה פיגועים, בהם גם הפיגוע בו נרצח רוזנפלד בצומת שבות רחל לפני כארבע שנים. הוא נעצר זמן מה לאחר הפיגוע והורשע ברצח, אף על פי שלא ירה בעצמו. הוא אף הורשע בשישה ניסיונות רצח נוספים

ריאיון באולפן עם שרה רוזנפלד, אמא של מלאכי רוזנפלד שנרצח בפיגוע, דצמבר 2015/עריכה: ניר חן

בית המשפט הצבאי במחנה עופר הרשיע השבוע חבר נוסף בחוליה שרצחה את מלאכי רוזנפלד בבנימין לפני כארבע שנים. פאיז חאמד הורשע בגרימת מוות בכוונה תחילה, עבירה המקבילה לרצח בדין הישראלי, וכן בשישה ניסיונות רצח.

חאמד היה חבר בחוליה שביצעה כמה פיגועים. ב-9 ביוני 2015, נסעו שניים מחברי החוליה ברכב שנרכש מבעוד מועד לצורך ביצוע פיגוע וירו לעבר רכב בו נסע מלאכי רוזנפלד עם חבריו חננאל כהן, יאיר הופר ושי מימון. זמן קצר אחרי הרצח נעצרו חברי החוליה.

חאמד הוא חבר החוליה הרביעי שהורשע. הוא הורשע ברצח אף על פי שלא ירה בעצמו, וכן הורשע במקרה נוסף שבו חברי חוליה ירו לעבר רכב ואמבולנס ישראליים. שני חברי חוליה נוספים, עבדאללה אסחאק ואמג'ד חאמד, הורשעו לפני כשנה וחצי גם ברצח רונזפלד ובניסיונות רצח חבריו ונגזר עליהם מאסר עולם.

עוד בוואלה! NEWS:
ריבלין: אעשה ככל שביכולתי כדי למנוע בחירות נוספות
ההסתבכות הקודמת של השוטר שעיכב בכוח נער בעל מוגבלות בירושלים
נקבר כשגופתו חוללה: משפחת האסיר שהורעל למוות נגד משרד הבריאות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלאכי רוזנפלד וזירת הפיגוע ב-2015/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כן, קבע בית המשפט הצבאי כי ישלמו פיצויים של מאות אלפי שקלים. על חבר חוליה נוסף הוטלו 2.5 שנות מאסר בפועל, שכן חלקו במעשים היה קטן יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully