וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפסו בעת מעשה: המשטרה סיכלה ניסיון שוד ענק של משאיות "ברינקס"

29.5.2019 / 12:52

חוקרי המשטרה קיבלו מידע מודיעיני על תכניתו של תושב קריית גת לשדוד מזומן מתוך כלי הרכב. החשוד הגיע כמה פעמים יחד עם מומחה לפריצת כספות לחניון בו חנו הרכבים, שם קדחו בהם כדי לפתוח את הדלתות בעזרת טכנולוגיה מיוחדת. בלשים השתלטו על השניים ועצרו אותם

ניסיון לשוד משאית ברינקס באשקלון, אחד השודדים נורה. ינואר 2013. דייב בוימוביץ'
סיכול משטרתי. משאית חברת ברינקס/דייב בוימוביץ'

משטרת תל אביב הצליחה לסכל ניסיון לשוד ענק של משאיות להובלת כסף של חברת "ברינקס". לוואלה! NEWS נודע כי לפני כמה שבועות הגיע מידע מודיעיני לחוקרי מרחב יפתח במשטרת תל אביב על תכניתו של תושב קריית גת לשדוד מזומן מתוך כלי הרכב. החשוד נעצר לפני כשלוש שנים כשפרץ למכונית של חברת מודיעין אזרחי וגנב, על פי החשד, ארבעה מיליון שקלים.

קציני הביטחון של ברינקס גילו כי אלמונים קדחו חורים בכמה כלי רכב משוריינים של החברה. על פי ההערכה, הם פרצו לחניון החברה ברחוב יגאל אלון בתל אביב, בעת שהרכבים חנו במקום. המטרה בקדיחות הייתה ככל הנראה יצירת חורים שדרכם ניתן יהיה להחדיר מערכת כבלים טלסקופית שתאפשר לפתוח את דלתות המשאיות, שהיו עמוסות במזומנים.

עם קבלת המידע, במשטרת תל אביב החלו בחקירה סמויה, במסגרתה בלשי יחידת העילית "הסמויה" הוצבו במעקב אחרי רכבי ברינקס. הבלשים זיהו את החשוד, מאיר ארזואן מקריית גת, יחד עם חשוד נוסף בפרשה, דוד ביטון, שהתגלה כמומחה לפריצת כספות. השניים הגיעו לחניון ארבע פעמים עם ציוד מתקדם כדי לקדוח את החורים, אותם כיסו בחומר פלסטי. בתחילת השבוע, עם הגעתם של החשודים למקום, השתלטו עליהם בלשי היחידה ועצרו אותם. בית המשפט בתל אביב האריך את מעצרם בארבעה ימים, והצהרת תובע הוגשה נגדם.

עוד בוואלה! NEWS
מרוץ נגד הזמן: כך ייראה יום ההצבעה הדרמטי בכנסת
"גמרתי את העבודה, תזמינו אמבולנס": הוארך מעצרו של החשוד ברצח אחיו
חקירת השריפה בצפת שבה נספה בן ה-3: הילדים שיחקו באש והדירה נדלקה

מטה משטרת מחוז תל אביב. יותם רונן
משטרת תל אביב/יותם רונן

מחברת ברינקס נמסר בתגובה כי "העבודה המקצועית של עובדי ומנהלי ברינקס, אשר פעלו על פי הנהלים המחמירים שלנו, הובילה לכך שפעילות החוליה נעצרה לפני שהצליחה לבצע את פשעה. אנחנו מודים למשטרת ישראל מרחב יפתח אשר פעלו בנחישות ומקצועיות תוך כדי שיתוף פעולה מתמיד עמנו ועצרו את החוליה. נמשיך לפעול גם בעתיד באמצעות אמצעי אבטחה גלויים וסמויים על מנת לסכל אירועים שכאלה".

(עדכון ראשון: 12:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully