וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתינו בתחנה ונדקרו: גבר תקף תלמידות יסודי באזור טוקיו; 2 נרצחו

לפחות 15 תלמידות נפצעו בתקרית בעיר קווסאקי, הסמוכה לבירת יפן, שם חיכו התלמידות - בנות 6 עד 12 - לאוטובוס שייקח אותן לבית הספר. הדוקר התאבד והרקע למעשה לא ברור. "הוא צעק להן שהוא יהרוג אותן", סיפר עד ראיה

זירת הדקירות בעיר קווסאקי ביפן, שם הותקפו בסכין תלמידות בית ספר. Kyodo/REUTERS, רויטרס
זירת האירוע, היום/רויטרס, Kyodo/REUTERS

תלמידת בית ספר יסודי נרצחה ולפחות 12 נוספות נפצעו היום (שלישי) בסדרת דקירות שבוצעו בתחנת אוטובוס סמוך לבירת יפן טוקיו. בנוסף אליהן, נהרג אדם מבוגר נוסף ושניים נוספים נפצעו. החשוד במעשה נעצר בזירה, ומת לאחר זמן מה אחרי שדקר את עצמו בצווארו. הרקע למעשה אינו ברור, אך אין בשלב זה חשש לאיום ביטחוני נרחב יותר.

התקרית אירעה בעיר קווסאקי, הסמוכה לעיר הבירה. על פי הדיווחים בכלי התקשורת במדינה, התלמידות, בנות שש עד 12, המתינו לאוטובוס שייקח אותן לבית ספר קתולי פרטי שבו הן לומדות. נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, המבקר השבוע במדינה, אמר כי "כל האמריקנים עומדים עם אזרחי יפן ומתאבלים על הקורבנות".

עוד סיפורים מהעולם בוואלה! NEWS:
צבא ארה"ב שאל גולשים איך הם הושפעו מהשירות. התשובות היו קשות
המשטר ניסה לאנוס את המפגינות כדי לעצור את המהפכה. זה לא עבד
"שתי מדינות תחת דגל אחד": בלגיה מפולגת יותר מאי-פעם אחרי הבחירות

החשוד, בשנות ה-40 או ה-50 לחייו, אותר בזירה כשהוא ללא הכרה. שני סכינים אותרו אף הם במקום. לפי עדי ראייה, הוא החל לתקוף את האנשים שהמתינו בתחנה, ומשהגיע האוטובוס תקף גם את הנוסעים שהיו עליו. "שמעתי צעקות, ואז ראיתי גבר עומד עם סכין בכל יד", צוטט אחד העדים ברשת השידור הציבורית של יפן, ה-NHK. על פי עדות אחרת, התוקף אמר לתלמידות "אני אהרוג אתכן".

ראש ממשלת יפן, שינזו אבה, הגיב לתקרית ואמר כי הוא מביע "זעם וכעס גדול" על "ההשתוללות" הפרועה של הדוקר. הוא שלח את תנחומיו למשפחות הקורבנות ואת חיזוקיו לפצועים.

פשעים מסוג זה מתרחשים בתדירות נמוכה יחסית במדינה, שבעשור האחרון זועזעה על ידי כמה מהם. כך, 12 בני אדם נפצעו ב-2010 בסדרת דקירות שאירעה באוטובוסים בפרבר של טוקיו, ושנתיים לאחר מכן נרצחו שלושה אנשים לאחר שצעיר בן 28 דהר לעבר הולכי רגל, ולאחר מכן דקר ארבעה בני אדם נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully