וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: חסרת בית נרצחה באכזריות במלבורן על ידי חסר בית אחר

קורטני הרון בת ה-25 הוכתה קשות ומתה בפארק בעיר, והמשטרה האשימה ברצח את הנרי המונד בן ה-27, שלטענת עורך דינו סובל מבעיות נפשיות. "זה לא קשור לאיך שנשים מתנהגות, אלא להתנהגותם של גברים"

צעירה חסרת בית מהעיר מלבורן, אוסטרליה, שנרצחה על ידי חסר בית. אתר רשמי
לא הייתה בקשר עם משפחתה. קורטני הרון/אתר רשמי

חסרת בית נרצחה באכזריות על ידי חסר בית אחר במלבורן, והמעשה הצית מחדש את הדיון על אלימות נגד נשים באוסטרליה בעקבות כמה מקרים שהתרחשו בעיר בתקופה האחרונה. המשטרה אמרה כי גופתה של קורטני הרון בת ה-25 נמצאה בפארק בעיר ביום שבת על ידי עוברי אורח, וציינה כי היא מתה כתוצאה מ"חבטות איומות".

החשוד ברצח, הנרי המונד בן ה-27, הופיע הלילה (שני) בבית משפט והואשם ברצח. עורך דינו אמר כי הוא סובל מבעיות נפשיות, אך הוא יישאר במעצר עד הדיון הבא בעניינו בספטמבר. במשטרה סבורים כי הוא ניסה להסתיר את גופתה של הרון, שנמצאה לא הרחק מפארק אחר, שבו נאנסה ונרצחה הקומיקאית יורידייס דיקסון על ידי אלמוני בשנה שעברה. עם זאת, במקרה של הרון לא נמצאו סימנים לכך שהיא הותקפה מינית.

המפקח אנדרו סטמפר אמר כי משפחתה של הרון "שבורה" מהרצח שלה. הבת סבלה מבעיות נפשיות ומהתמכרות לסמים והיה לה רק קשר רחוק למשפחה. הוא הוסיף כי בתקופה האחרונה היא ישנה אצל חבריה, וככל הנראה גם ברחוב.

עוד ידיעות מהעולם:
צרפת: נעצר חשוד במעורבות הפיצוץ בליון
פקק ב"אזור המוות": עונה קטלנית למטפסים על האוורסט
טראמפ: "לא פועלים להחלפת המשטר באיראן"; יפן עשויה לתווך

אתמול אמר סגן המפכ"ל לוק קורנליוס כי מלבורן היא עיר בטוחה, אך יש צורך לשנות את הגישה של גברים כלפי נשים. "אלימות נגד נשים ללא ספק קשורה להתנהגותם של גברים", אמר.

ראש ממשלת ויקטוריה, דניאל אנדרו, אמר דברים דומים. "זה לא קשור לאיך שנשים מתנהגות, אלא יותר להתנהגותם של גברים", הדגיש. גם בעבר הוא חיבר בין גישות סקסיסטיות למעשי רצח אחרים, כמו זה של הישראלית איה מסרוואה בינואר.

האו"ם אמר בעבר כי אלימות נגד נשים באוסטרליה "נפוצה באופן מטריד", אבל מומחים אומרים שהיא לא חריגה ביחס למדינות מפותחות אחרות. לפי נתוני הממשלה, אחת מכל חמש נשים, ואחד מכל 20 גברים, חוו אלימות מינית או איומים מאז גיל 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully