וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ברמלה: אישה כבת 40 נורתה למוות

האישה הובאה בכלי רכב פרטי לחבירה עם צוותי מד"א בכביש 44 סמוך לצומת ניר צבי, ופונתה לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב, שם נקבע מותה. במקביל הובא לבית החולים גבר עם פצעי ירי ונבדק החשד לפיו יש קשר בין המקרים

ניידת משטרה לפני המשחק הפועל באר שבע - מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ניידת משטרה/ברני ארדוב

אישה כבת 40 נורתה היום (שבת) למוות ליד בית הכלא "איילון" שברמלה. היא הובאה בכלי רכב פרטי לחבירה עם צוותי מד"א בכביש 44 סמוך לצומת ניר צבי, ופונתה לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב, שם נקבע מותה.

במקביל להגעת האישה לבית החולים אסף הרופא שם נקבע מותה, הובא גבר עם פצעי ירי מרמלה לבית החולים והוכנס לחדר הלם, כשהוא במצב בינוני. כשעתיים לפני כן, הובא לבית החולים פצוע באורח קל, כשהוא סובל מפציעת ירי ברגלו. החוקרים בודקים אם יש קשר בין המקרים, מחפשים את הזירות וכן מנסים לעלות על זהות הנרצחת.

בצל דיווח זה, צעיר בן 18 נדקר למוות היום במהלך קטטה שאירעה ליד בריכה בדלית אל-כרמל. צוות הרפואה במרכז הרפואי כרמל שבחיפה קבעו את מותו של דניאל חלבי, צעיר בן 18, שנפצע באורח אנוש והובא לבית החולים כשהוא סובל מפציעה חודרת בפלג גופו העליון.

בנוסף להרוג, צעיר בן 19 נפצע באורח קל. המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות המקרה, ועצרה את הפצוע הקל שני חשודים נוספים. מחר הם יובאו לדיון בבית משפט השלום חיפה, בבקשה להאריך את מעצרם.

לקריאה נוספת
יידו אבנים וניקבו צמיגים: מתנחלים רעולי פנים תקפו שוטרים ביצהר
השכן שסייע בחילוץ בצפת: "האם זעקה: 'הילדים!', אך אלעד לא החזיק מעמד"

(עדכון ראשון: 22:05)

  • עוד באותו נושא:
  • רמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully