וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפילתה של "אשת הברזל החדשה": 3 השנים הסוערות והכושלות של מיי

25.5.2019 / 10:49

ראשת ממשלת בריטניה הבטיחה להילחם בעוולות עם כניסתה לתפקיד, אך מצאה את עצמה עסוקה בעיקר במאבקי הברקזיט. היא ספגה ביקורת על מדיניותה הכלכלית, הסתבכה עם האיחוד האירופי, נחלה תבוסה היסטורית בפרלמנט ורקדה לעיני המצלמות כל הדרך להתפטרותה המרוגשת

צילום: רויטרס

התפטרותה של ראשת ממשלת בריטניה תרזה מיי הגיעה אתמול (שישי) אחרי שלוש שנים שבהן הפכה ממי שהוכתרה כממשיכת דרכה של מרגרט תאצ'ר למי שעל שמה רשום ההפסד הפוליטי הגדול ביותר בהיסטוריה המודרנית של בריטניה - ההצבעה על ההסכם ליציאתה של בריטניה מהאיחוד האירופי, הברקזיט. אלה היו תולדות כהונתה שהייתה רצופה ברגעים זכורים, אך גם בכישלונות.

13 ביולי 2016 - בנאומה הראשון כראשת הממשלה, מיי מופיעה בדאונינג סטריט בלונדון כשהיא מתחייבת להילחם ב"עוולות הבוערות" שמשאירות אנשים מאחור. היא מבטיחה "מדינה שעובדת עבור כולם", אף שלמעשה היא עתידה להעביר את מרבית זמנה במאבקי הברקזיט.

עוד בנושא התפטרותה של מיי:
נלחמה - ונכשלה: בריטניה נפרדת ממיי, אך תמשיך לקרטע עד לברקזיט

שרת הפנים של בריטניה תרזה מיי בנאום בלונדון, 30 ביוני 2016. רויטרס
הבטיחה להילחם בעוולות בוערות. מיי כשרת הפנים, לפני מינויה לראשות הממשלה/רויטרס

18 בינואר 2017 - מיי מופיעה על שער ה"דיילי מייל" כשהיא מוכתרת כ"גברת הברזל החדשה". היא נשאה נאום לוחמני בפני ברסיל שבו אמרה: "עדיף שלא תהיה עסקה לבריטניה מאשר שתהיה עסקה גרועה לבריטניה".

עוד באותו נושא

ראשת ממשלת בריטניה מיי הכריזה על התפטרותה בשל כישלון הברקזיט

לכתבה המלאה

שער הדיילי מייל בינואר 2017:

22 במאי 2017 - מיי נאלצת לסגת מהתחייבות הבחירות שלה ולאלץ את הקשישים לשלם יותר עבור הטיפולים שלהם לאחר שהתמיכה בה בסקרי דעת הקהל נחתכה בחצי. "שום דבר לא השתנה", היא טוענת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully