וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריך לחגוג": זוג מאורס שביתו נשרף מנסה לקיים בכל זאת את החתונה

24.5.2019 / 22:37

ירדן ואליאורה ממושב מבוא מודיעים איבדו את ביתם ואת שמלת הכלה בשריפה. למרות כל הקושי, הזוג מנסה לקיים בכל זאת את החתונה, שצפוייה להתקיים בעוד כשבוע. "אני מאמין שתהיה חתונה. ביטול רק יותיר אותנו בדיכאון", אמר ירדן. קרוב של הזוג פתח עבורם קמפיין גיוס המונים

עריכה: ליר שפיגלר

ירדן בן ה-23 ואליאורה בת ה-24 הם זוג מאורס המתגורר במושב מבוא מודיעים, שחלק ניכר ממנו נשרף ביומיים האחרונים. הזוג צפוי להתחתן בעוד כשבוע, אך ביתם ושמלת הכלה של אליאורה נשרפו כליל. קרוב של הזוג החליט לסייע ופתח עבורם קמפיין גיוס המונים.

"איך אפשר לחזור לשגרה אחרי מצב כזה? שבוע הבא אנחנו אמורים להתחתן, מי יבוא לרקוד ולשמוח איתנו? ארוסתי שבורה", סיפר ירדן. למרות הקושי, ניכר כי ירדן רוצה לקיים את החתונה, שמתוכננת להיערך ביום ראשון, 2 ביוני, וגל הבקשות לתרומות שקיבל בפייסבוק מנחם אותו.

לקריאה נוספת
גל השריפות: לאור מאמצי כוחות הכיבוי - רוב מוקדי האש תחת שליטה
"הבית לא ייראה אותו דבר": התושבים שברחו מהאש ויתרו על האופטימיות

ירדן ואליאורה ממבוא מודיעים שביתם נשרף. באדיבות המצולמים
ביתם נשרף כליל. ירדן ואליאורה/באדיבות המצולמים

"אני לא חושב שכדאי לדחות את החתונה, אלא להשתמש בה כמשהו שיכול להוציא אותנו מהמשבר ולשמח אותנו", אמר ירדן. "אנשים מנסים לתרום שמלת כלה ובגדים נוספים. אני מאמין שתהיה חתונה. ביטול החתונה רק יותיר אותנו בדיכאון, ומה שצריך לעשות זה לחגוג".

ירדן עבר לאחרונה למושב לצד אליאורה, שגרה שם עם משפחתה. "במושב חיים אנשים מבוגרים שאין להם רכבים, אנשים שכל החיים שלהם במושב ואין להם לאן ללכת. אנשים שאלו איפה המסוקים ואף אחד לא נתן תשובה. רק אחרי כשעה וחצי התחילו להגיע מטוסי הכיבוי זה היה מאוחר מדי", סיפר.

עוד באותו נושא

"מקווים שנשאר משהו מהבית": תושבי מבוא מודיעים שבו אל החורבן

לכתבה המלאה
מבוא מודיעים שריפה - 24/5. ראובן קסטרו
נזקי השריפה במבוא מודיעים/ראובן קסטרו

ירדן הוסיף כי בתי מגורים ביישוב נשרפו משום שהם מורכבים קרוואנים ובתים מעץ, וכעת המשפחות מחפשות מה לעשות משום שאין להן רכוש "אנשים מבוגרים בלי ביטוח ובלי עבודה, לא יודעים עכשיו מה לעשות", אמר והגדיר את תושבי היישוב כאנשים שרק רוצים לחיות בשקט שלהם.

יהודה, קרוב משפחה של אליאורה, שמע על הסיפור ופתח עבורם קמפיין לגיוס המונים באתר Give back. "אלי וירדן עבדו קשה מאוד וחסכו המון בכדי להרים את החתונה הזאת ולהתחיל חיים חדשים כזוג נשוי ביחד. אך ברגע אחד הכל עלה בלהבות, והם ומשפחתם נשארו ללא כל, וללא מקור תמיכה", כתב יהודה בדף הקמפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully