וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דמות להערצה": מאות ליוו למנוחות את שירן סאעת שמתה בבאר שבע

בני משפחתה וחבריה של שירן סאעת הספיקו להתבשר על הלידה, ולאחר מכן גילו על מותה הפתאומי. גיסתה סיפרה שההריון היה תקין והלידה התנהלה כרגיל. בבית החולים סורוקה מעריכים כי היולדת מתה כתוצאה מתסחיף מי שפיר. "איך נסביר לילדים שאימא שלהם לא חזרה?"

אתר רשמי

מאות בני אדם ליוו היום (שישי) למנוחות את שירן סאעת, היולדת שמתה בבית החולים סורוקה בבאר שבע לאחר שילדה את בנה. גיסתה, מזל ניסמוב, סיפרה כי במשפחה מתקשים לעכל את הבשורה. "היא הייתה דמות להערצה של כולם, לכל מקום שהייתה הולכת היא הייתה מכניסה אור", אמרה. "איך אפשר לשלוח אימא עם שני ילדים והיא לא חוזרת? איך נסביר לילדים שאימא שלהם לא חזרה?".

ניסמוב שחזרה כי קיבלו הודעה על הלידה, ולאחר מכן גילו על שאירע. "ראינו בקבוצה של המשפחה ששירן ילדה במזל טוב, אבל הפעם בניגוד לפעמים הקודמות היא לא שלחה תמונה. מיד התקשרו שנגיע במהירות לחדר המיון".

בר בן שמעון, גיסה נוספת של היולדת, אמרה כי "הייתה לה לידה רגילה והריון תקין ורגיל. היא הייתה בסדר גמור. בבוקר חמתי שלחה הודעה בקבוצה שהיא ילדה והכול בסדר. אי אפשר לתאר".

עוד בוואלה! NEWS
גל השריפות: לאור מאמצי כוחות הכיבוי - רוב מוקדי האש תחת שליטה
צרפת: לפחות שמונה פצועים בפיצוץ בליון; מקרון: "זו מתקפה"
פסימיות בסביבת נתניהו: "ייתכן ולא יהיה מנוס מבחירות"

שירן סאעת, היולדת שמתה בבית החולים סורוקה. באדיבות המשפחה
מתה במהלך הלידה. שירן סאעת/באדיבות המשפחה

גורם בכיר בבית החולים סיפר כי סאעת, תושבת באר שבע בת 32, סבלה מתסמינים הדומים לתסחיף מי שפיר. לדבריו, במרכז הרפואי ממשיכים בבדיקת נסיבות המוות.

הלידה התרחשה כשסאעת הייתה בשבוע ה-40 להריונה. מבית החולים נמסר אתמול כי "לאחר הוצאת היילוד הדרדר מצבה באופן פתאומי והיא הובהלה לחדר ניתוח. בוצעה החייאה ממושכת שלצערנו לא צלחה".

עוד באותו נושא

טרגדיה בבאר שבע: יולדת בת 32 מתה לאחר שילדה את בנה

לכתבה המלאה
מודעת אבל של שירן סאעת, היולדת שמתה בבית החולים סורוקה. אתר רשמי
מודעת אבל של שירן סאעת, היולדת שמתה בבית החולים סורוקה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully