וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרה חסרת תקדים של הפנטגון מאשרת סופית: אנחנו חוקרים עב"מים

26.5.2019 / 9:10

זו ההודעה שכל מאמיני החוצנים חיכו לה: הפנטגון האמריקאי הודה בקיומה של היוזמה הממשלתית החשאית "תכנית מתקדמת לזיהוי איום אווירי", שבין היתר בוחנת גם תצפיות ודיווחים על עב"מים. אנשי ביטחון לשעבר נותרו המומים: "אנחנו לא מאמינים שהם סוף סוף חשפו את זה"

האם זה תיעוד אמיתי של עב"מ? הפנטגון פרסם תיעוד של טייס חיל האוויר פגש אובייקט מסתורי שטס במהירות/Pentagon

בסרטון - האם זה תיעוד אמיתי של עב"מ? טייס חיל האוויר פגש אובייקט מסתורי שטס במהירות

המאמינים בחוצנים ובתופעות על טבעיות רשמו לעצמם השבוע ניצחון גדול, כשהפנטגון האמריקאי אישר סוף כל סוף את החקירות הממושכות המתבצעות על דיווחי עב"מים - ואת קיומה של היוזמה הסודית הנועדה לכך, שלכאורה נסגרה לפני 7 שנים. אז נכון, הם עדיין לא קיבלו את האישור הסופי לקיומם של חיים תבוניים מחוץ לכדור הארץ - אולם מדובר בצעד אחד נוסף ל"חשיפת האמת", כפי שהם מתארים זאת. עד היום הפנטגון נמנע מלהוציא מפיו הצהרה התומכת בספקולציות על קיומם של עב"מים, כך שמומחים ואנשי ביטחון לשעבר נותרו המומים מההודאה האחרונה וסבורים שגם ממשלת בריטניה מעורבת בעניין, לאור שימוש במונח "תופעות אוויריות בלתי מזוהות"', בו השתמשו במשרד הביטחון הבריטי כשם נלווה לעב"מים.

הפנטגון אישר שביצע מחקר לתצפיות עב"מים בעבר - ושהוא למעשה עדיין עושה זאת, כשחלק מהדיווחים נבדקים גם כיום. משרד הביטחון הרחיק לכת והוסיף שבכוונתם "להמשיך לחקור דיווחים אלו במטרה לשמור על בטחון המדינה". דובר משרד הביטחון, כריסטופר שרווד, הודה בקיומה של "התכנית המתקדמת לזיהוי איום אווירי" (AATIP), שעל פי דיווחים שגויים נסגרה ב-2012. בהצהרה שנמסרה ל"ניו יורק פוסט", שרווד אמר: "משרד הביטחון דואג תמיד לפקח על המטוסים שסביבנו, כמו גם לזהות כל כלי זר שיכול להוות איום על המולדת. המחלקה תמשיך לחקור, באמצעות נהלים רגילים, דיווחים על כלי טיס לא מזוהים בהם נתקלו טייסים צבאיים אמריקאים במטרה להבטיח הגנה על המולדת והגנה מפני הפתעה אסטרטגית בידי יריבינו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו זה רשמי: הפנטגון ביצע מחקר על דיווחי עב"מים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully