וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע ה-CIA החרים ספר ישן על האמת על אדם וחוה, ישו וחורבן האנושות?

28.4.2019 / 10:18

ספר שהוצא לאור בשנות ה-60 על ידי חוקר חייזרים שעבד בשביל חיל האוויר הוחרם באופן מסתורי. בספר נכתב תאוריות שונות על מי הוא ישו, מתי נחרבה הציווילזציה הקודמת ועוד תאוריות שלא תואמות את ההיסטוריה של המדע

איך יגיע סוף העולם? יש כמה אפשרויות/מערכת וואלה! News. בימוי וקריינות: אביב אברמוביץ'

במסמכים סודיים של ה-CIA שהותרו לפרסום רק בשנים האחרונות נמצא העותק של הספר "סיפורם של אדם וחווה" שיצא לאור בשנת 1966. הספר הוחרם ביחד עם ארגז כלים, מחזיק מפתחות, מתקן לתיקון צמיגים ועותק של המגזין "טיים". הספר, שנכתב על ידי חאן תומאס, מעלה כמה טענות מטורפות לגבי ההיסטוריה של האנושות, שלטענתו החלה בסיפור תיבת נוח. בדיקת העיתון "דיילי סטאר" העלתה כי תומאס היה חוקר חייזרים שעבד עבור חיל האוויר האמריקאי.

לא ברור מדוע הספר הוחרם, אבל החרמתו חיזקה כמה תאוריות קונספירציה. בכתב יד על הספר הסרוק נכתב "מיועד לארט. ל. מ", כשהשם שהעביר לו את הספר נמחק כדי לא לחשוף ממי הוא הוחרם. בספר טוען תומאס כי העולם חשוף לשטפונות כתוצאה מהמסת הקרחונים. לטענתו האנושות נחמקת כל 7,000 שנים על ידי אירוע שקשור לאקלים, אירוע אותו חזו אנשים שונים באנושות, כולל ישו. הוא כמו כן טוען כי ישו הוא לא מי שנהוג לחשוב שהוא, אלא אדם מלומד מהודו. ולטענתו ישו ניסה להכין את האנושות לסופה, כשהאירוע האחרון המשמעותי היה השיטפון בתיבת נוח.

עוד בנושא:
התחזיות ל-2019 של הנוסע בזמן מ-2030 התגלו כנכונות
המכשפה העיוורת שחזתה את אסון התאומים בתחזיות הרסניות ל-2019 - וחדשות רעות לפוטין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully