וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי תינוק למטפלת שהתעללה בבנם: "ציפי, את השטן בהתגלמותו"

23.5.2019 / 10:42

כתב אישום הוגש נגד אישה בת 65 ממושב בשפלה בגין התעללות בפעוט כבן 11 חודשים בנס ציונה. המטפלת סטרה בפניו של התינוק, הטיחה אותו על הספה ועל השטיח והצמידה מגבת לפניו, תוך שהיא חונקת אותו. האם הבטיחה: "את הפרשה הזו אף אחד לא הולך לשכוח"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ליר שפיגלר

כתב אישום נגד המטפלת המתעללת מנס ציונה - כל העדכונים

  • כתב אישום הוגש נגד ציפורה דוד בגין התעללות בפעוט
  • הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרה עד תום ההליכים
  • אמו של התינוק: "אלחם שתקבל את העונש החמור ביותר"

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד המטפלת ציפורה דוד בגין התעללות בפעוט בן 11 חודשים בנס ציונה. מכתב האישום עולה כי הנאשמת, בת 65 ממושב בית עובד שבשפלה, התעללה בתינוק בכמה מקרים, בהם סטרה בפניו, צעקה לעברו, הטיחה אותו על הספה ועל השטיח והצמידה מגבת לפניו של התינוק תוך שהיא חונקת אותו. בנוסף לכך, איימה המטפלת על התינוק שתהרוג אותו. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרה של הנאשמת עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, בשבוע שעבר שמרה הנאשמת על התינוק בבית. כשהחל לבכות, הרימה אותו המטפלת והושיבה אותו בחוזקה על השטיח מול הטלוויזיה, תוך שהיא צועקת לעברו "די לבכות". משלא הפסיק, הכתה המטפלת את הפעוט עם ידה ודחפה בחוזקה בקבוק לפיו. כשנפל הבקבוק, סטרה לו בפניו בכוח.

עוד בוואלה! NEWS
כ-275 מיליון שקל בשנה: הדוחות ממשיכים להגדיל את קופת תל אביב
הימין הקיצוני רוצה לכבוש את בריסל: הבחירות לפרלמנט האירופי יוצאות לדרך
בר כוכבא, טורנירים ושריפת בובות: ל"ג בעומר בהיסטוריה הציונית

תיעוד מטפלת שתועדה מכה פעוט. צילום מסך, צילום מסך
תיעוד המטפלת בנס ציונה/צילום מסך, צילום מסך

בהמשך היום נעמד התינוק בעגלה וניסה לטפס עליה. כשהבחינה בכך, צעקה לעברו הנאשמת: "מה אתה עושה?", והטיחה אותו על השטיח כשהוא בוכה. כעבור כמה דקות, כשניסה שוב לטפס לעבר העגלה, אמרה לו: "תגיד לי אתה נורמלי?"?

בשעת הצהריים הושיבה המטפלת את התינוק על כיסא האוכל והחלה להאכיל באותו במהירות ובאגרסיביות. היא טפחה על לחיו וצעקה: "די לבכות, די לילל". כשהמשיך, נעמדה הנאשמת מאחוריו, תפסה בחלק האחורי של ראשו, נטלה מגבת, הצמידה אותה פעמיים בחוזקה לפניו וחנקה אותו באמצעותה למשך כמה שניות, תוך שהתינוק בועט ברגליו ומנסה להסיר את המגבת מפניו.

הפעוט שעבר התעללות על - ידי מטפלת. אתר רשמי
הפעוט שעבר התעללות בנס ציונה/אתר רשמי

לאחר שחשדו במטפלת התקינו הורי התינוק מצלמות אבטחה בביתם, ובתיעוד נראית המטפלת סוטרת לו ומשליכה אותו על הספה. ההורים פנו למשטרה, שעצרה את דוד.

אמו של הפעוט כתבה הבוקר פוסט בחשבון הפייסבוק שלה בו פנתה למטפלת. "כבר שבוע שאנחנו חיים בתוך סיוט, לא ישנים, לא עובדים, חצי מתפקדים, את פגעת בדבר הכי יקר שיש שלנו. אנחנו רק חושבים וחושבים איך לעזאזל יכולת לפגוע כך בתינוק שלנו?", מסרה האם. "כמה דקות לאחר שסיימת לחנוק את התינוק שלי, שלחת לי הודעה שהוא אכל יפה צהריים, וטחנת לו את האוכל כי פחדת שיחנק, ואז הוא נרדם".

"כל אדם שתפגשי ברחוב יזכור את הפרצוף שלך"

עוד כתבה האם: "למה לא אמרת לי שדחפת לו קערת בולונז במהירות שאני אפילו לא מצליחה לאכול? למה לא אמרת לי שפחדת שהוא יחנק, אז חנקת אותו 20 דקות קודם בעצמך עם מגבת עד שפירפר עם הרגליים ולקינוח נתת לו סטירות? למה לא אמרת לי שעילפת את הבן שלי שהוא רק רצה לעצום עיניים ולהתעורר מהסיוט שנקלע אליו?".

"ציפי, את השטן בהתגלמותו", תקפה האם. "את הפרשה הזו אף אחד לא הולך לשכוח, אני מבטיחה לך. כל אדם שתפגשי ברחוב יזכור את הפרצוף שלך, אני אדאג כל הזמן להזכיר ולהילחם עד שהצדק יצא לאור. תינוק בן 11 חודשים נלחם מספיק, תודה לאל שהוא חי אחרי שהגיע לידיים שלך. אני אלחם כדי שלא יקלו עלייך ותקבלי את העונש החמור ביותר שניתן לקבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully