וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במוסד שיקומי בנגב: בת חמש וחצי בעלת צרכים מיוחדים נחנקה למוות

21.5.2019 / 17:19

הילדה אושפזה בכפר השיקומי "עלה נגב - נחלת ערן" ולפני שנה חל שיפור במצבה. היום, ככל הנראה בעת אכילה, היא נמצאה "במצוקה נשימתית" וצוותים רפואיים ניסו לבצע בה פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותה. בכפר אמרו כי הם "מחבקים את המשפחה וכואבים איתה את כאבה"

הכפר השיקומי עלה נגב, נחלת ערן. מערכת וואלה!
עלה נגב - נחלת ערן/מערכת וואלה!

ילדה בת חמש וחצי בעלת צרכים מיוחדים נחנקה למוות היום (שלישי) במוסד שיקומי בנגב, ככל הנראה בעת אכילה. היא טופלה במקום על ידי צוותי מד"א וצוותים מקומיים של הכפר "עלה נגב - נחלת ערן", אך לבסוף הם נאלצו לקבוע את מותה. הילדה, שנמצאת במצב רפואי מורכב כבר מאז הלידה, טופלה באשפוז ממושך במחלקת "סיעודי מורכב" בכפר.

ב"עלה נגב - נחלת ערן" אמרו כי לפני שנה, בזכות שיפור במצבה, הילדה שוחררה לחיי קהילה והמשיכה במעקב הרפואי במסגרת קופת החולים שבה היא מבוטחת. במקביל, היא קיבלה טיפולים לשיפור התפתחותה במסגרת בית הספר לחינוך מיוחד שבכפר. "היום, לאחר שהילדה נמצאה במצוקה נשימתית, החלו פעולות החייאה על ידי צוות מקומי והוזעק צוות מד"א. לצערנו כל המאמצים לא הועילו", נמסר מהכפר השיקומי.

עוד נמסר כי "דיירי וילדי הכפר השיקומי 'עלה נגב - נחלת ערן' מצויים במצבים הרפואיים הקשים והמורכבים ביותר בישראל מבחינה בריאותית. אנו מטפלים בהם מידי יום באהבה, ברגישות ובאחריות, כדי לאפשר להם את הזכות לחיות בכבוד ככל אדם, למרות המוגבלות הקשה שיש להם. נמשיך לעשות הכול למען הילדים המיוחדים בחברה".

"הנהלת ועובדי הכפר משתתפים בצערה העמוק של המשפחה, מחבקים אותה וכואבים איתה את כאבה", הוסיפו. "נמשיך ללוות אותם ולעמוד לרשותם. אנחנו נמצאים בקשר עם המשפחה ונעדכן אותם על נסיבות המקרה".

עוד בוואלה! NEWS:
שכני החשוד ברצח אחיו בירושלים: "היו כל הזמן מריבות על הבית"
התעללות בגן הילדים: גננת מהרצליה נעצרה בחשד שהכתה פעוטות
"זה יהיה הסוד שלנו": חוקר לשעבר הואשם בניצול נשים בזנות

  • עוד באותו נושא:
  • חנק
  • הנגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully