וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של נתניהו ביקש ממנדלבליט: דחה את השימוע בשנה

20.5.2019 / 21:20

פרקליטו של ראש הממשלה, עמית חדד, פנה ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה לדחות את השימוע בטענה כי מדובר בתיקים גדולים שמצריכים זמן רב ללמידה. לפי הערכות, מנדלבליט יסכים לדחייה של שבועות ספורים

עריכה: שניר דבוש

עמית חדד, עורך דינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, פנה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בבקשה לדחות את השימוע בשנה, כך פורסם הערב (שני) לראשונה בחדשות 13. לטענת עו"ד חדד, מדובר בתיקים גדולים שמצריכים זמן רב ללמידה. שני הצדדים לא הגיעו להסכמות, אך לפי הערכות מנדלבליט יאשר דחייה של כמה שבועות בלבד, עד ספטמבר.

בשבוע שעבר הגיעו ראש הממשלה ופרקליטו להסדר זמני על תשלום מקדמה לשכר טרחתו, זאת לאחר שהדבר הוביל לעיכובים בבחינת חומרי החקירה לקראת השימוע בתיקיו. משהושג ההסדר בין הצדדים, פנה חדד לפרקליטות לקבלת חומרי החקירה ואסף אותם, לשם קידום הליך השימוע וקביעת מועד מול לשכת מנדלבליט. נתניהו מצדו ממשיך לדבוק בעמדתו, לפיה הוא זכאי לקבל סיוע כספי להגנתו המשפטית.

לקריאה נוספת בנושא:
סקר וואלה! NEWS: רוב הציבור מתנגד למתן חסינות לראש הממשלה
ח"כ גדעון סער על הביקורת נגדו ברשת: "הפחדה ואיומים לא יעבדו"
התיקים לא קרסו, ההבטחות כן: כשמשחק השעונים של נתניהו נחשף

ישיבת ממשלה,5 במאי 2019. רויטרס
עורך דינו ביקש לדחות את השימוע, נתניהו/רויטרס

איסוף החומרים בא לאחר שרשרת התנצחויות בין היועמ"ש ואנשי משרד המשפטים לעורך דינו של נתניהו נבות תל צור, זאת בעקבות בקשת הפרקליטים לדות את מועד השימוע בשל היקף החומר והזמן שיידרש לטענתם לבחינתו.

בתחילת השבוע שעבר, השיב מנדלבליט לבקשת הפרקליטים ואמר כי "קיים קושי רב בטענה בדבר היקף חומרים גדול או בדבר הזמן הרב הדרוש ללימודו, שעה שהיא נטענת ממי שבחר משך תקופה כל כך ארוכה שלא לקבל את חומר החקירה ולהתחיל לעיין בו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
אביחי מנדלבליט בוועידת ישראל לעסקים של גלובס, 20.12.18. תמר מצפי, גלובס, אתר רשמי
לפי הערכות יאשר דחייה של כמה שבועות בלבד, מנדלבליט/אתר רשמי, תמר מצפי, גלובס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully