וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שוורצנגר ספג בעיטה בגבו בתחרות ספורט בדרום אפריקה

כוכב הקולנוע בן ה-71 הצטלם עם הקהל באירוע שהוא מארגן מדי שנה ביוהנסבורג, כשאדם תקף אותו מאחור וגרם לו למעוד. התוקף נעצר על ידי אחד המאבטחים והועבר לידי המשטרה. "אין מה לדאוג", אמר מושל קליפורניה לשעבר

עריכה: שניר דבוש

מושל קליפורניה לשעבר וכוכב הקולנוע ארנולד שוורצנגר הותקף אתמול (שבת) באירוע בדרום אפריקה. שוורצנגר בן ה-71 שוחח עם הקהל באחת התחרויות שמתקיימות באירוע תחת חסותו, כשאדם בעט בו מאחור וגרם לו למעוד. הוא נעצר מיד לאחר התקרית, ושוורצנגר הודה לתומכיו בטוויטר והתעקש ש"אין להם מה לדאוג".

בסרטון, שהופץ ברשתות החברתיות, נראה שוורצנגר מצטלם עם הקהל באירוע שהתקיים ביוהנסבורג, כשאותו אדם תקף אותו מאחור. כוכב סרטי "שליחות קטלנית" מעד קדימה אחרי הבעיטה, בעוד שהתוקף נפל ואז רותק על ידי אחד המאבטחים. לאחר מכן, הוא הועבר לידי המשטרה. לא ברור מה היה המניע של אותו תוקף.

"בהתחלה חשבתי שנדחפתי על ידי הקהיל, כמו שקורה הרבה פעמים, והבנתי שבעטו בי רק אחרי שראיתי את הסרטון כמוכם", אמר שוורצנגר. הוא קרא לקהל להתמקד בספורטאים המשתתפים באירוע Arnold Classic Africa, שנערך מדי שנה בחודש מאי וכולל שורה ארוכה של תחרויות ספורט.

עוד ידיעות מהעולם
סקר בבריטניה: בוריס ג'ונסון בדרך להיות ראש הממשלה הבא
נרגע לפני היום הגורלי: מודי עשה מדיטציה לקראת תום הבחירות

תיעוד: ארנולד שוורצנגר, מושל קליפורניה לשעבר, הותקף במהלך 
ביקור בדרום אפריקה ע"י גבר שזינק מאחוריו, בעט בגבו והפיל אותו. אתר רשמי
שוורצנגר בזמן התקיפה, אתמול/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully