וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ישראל תקפה מטרות בקוניטרה, יממה אחרי תקיפות באזור דמשק

סוכנות הידיעות הסורית סאנ"א דיווחה על יירוט מטרות שהגיעו מישראל בשמי קוניטרה. תושבים דיווחו על שמיעת קולות פעילות של מערכות הנ"מ באזור אל-כיסווה, שבו בוצעה אתמול תקיפה נוספת, המיוחסת לישראל

ללא קרדיט

ישראל תקפה מטרות בדרום סוריה, יממה אחרי תקיפות באזור דמשק - כך דיווח הבוקר (ראשון) הארגון הסורי לזכויות אדם. לפי ראש הארגון, רמי עבד א-רחמן, מטוסים של חיל האוויר שיגרו לפחות שלושה טילים מרמת הגולן, ושניים מהם פגעו בחטיבה של צבא סוריה שמפקדת על מחוז קוניטרה. לדבריו, הטיל השלישי הושמד על ידי מערכות ההגנה האוויריות של המשטר. הוא לא אמר אם היו נפגעים בתקיפה, שאליה סירבה להתייחס ישראל כהרגלה.

כלי התקשורת הרשמיים של סוריה דיווחו אתמול בערב כי מערכות ההגנה הופעלו באזור קוניטרה, וגורם צבאי אמר לסאנ"א כי מערכות ההגנה זיהו מטרות עוינות שהגיעו מכיוון קוניטרה ויירטו אותם. ברשת אל-מיאדין דווח מפי תושבים באזור שקולות פעילות מערכת הנ"מ נשמעו באזור אל-כיסווה, שבדרום דמשק, אותו אזור שלפי הדיווים הותקף ביום שישי.

עוד בוואלה! NEWS:
איראן חידשה את אספקת הנפט לסוריה בשל משבר הדלק
מפעל הטילים הסורי הושמד: תוצאות התקיפה המיוחסת לישראל נחשפות
נתניהו: "אנחנו ממשיכים לפעול בכל החזיתות, כולל בחזית הצפון"

יירוטים בשמי דרום סוריה, 18 במאי 2019. אתר רשמי
יירוטים בשמי דרום סוריה, אתמול/אתר רשמי

ביום שישי דיווח הארגון הסורי לזכויות אדם כי ישראל תקפה מטרות באזור דמשק שבו יש מחסני נשק של איראן וחיזבאללה וסוללות נ"מ. לפי הארגון, פיצוצים עזים הרעידו את אזור אל-כיסווה שבמדרום לדמשק. סוכנות הידיעות הרשמית של סוריה מסרה כי מערכות ההגנה של סוריה יירטו טילים שנורו מכיוון ישראל, באזור שהותקף פעמים רבות.

הדיווחים מגיעים בצל המתיחות בין איראן לארצות הברית, ואחרי דיווח ב"גרדיאן" על שיירת טילים איראנית שעשתה דרכה מעיראק לדמשק, אחרי שחמקה מהמודיעין הישראלי והאמריקני. ישראל תקפה בסוריה מאות פעמים בשנים האחרונות על מנת למנוע מאיראן להתבסס מעבר לגבול והעברת נשק מתקדם לחיזבאללה, שנתמך על ידי טהראן.

(עדכון ראשון: 21:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully