וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "אנחנו ממשיכים לפעול בכל החזיתות, כולל בחזית הצפון"

14.4.2019 / 19:09

ראש הממשלה רמז לתקיפה המיוחסת לישראל בסוריה, ואמר כי "כשהביטחון מוטל על הכף - אנו פועלים במלוא עוצמתנו". זאת, בהמשך לדיווחים על תקיפת מתקן לפיתוח טילים בחמאת, שבה נהרגו 17 אנשי המשטר הסורי. "איננו מוכנים לתת למישהו לבסס עוצמה ולסכן את מדינת ישראל"

עריכה: ניב מעוז

ברקע הדיווחים על התקיפה הישראלית בחמאת שבצפון-מערב סוריה, אמר היום (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "אנחנו ממשיכים לפעול בכל החזיתות, כולל בחזית הצפון". בדבריו באירוע הצדעה למשפחות השכולות בבנייני האומה בירושלים אמר נתניהו: "כשביטחון ישראל מוטל על הכף - אנו פועלים במלוא עוצמתנו. מי שמסכן אותנו - שם עצמו בסכנה גדולה פי כמה".

"רק אם נעמוד כחומה בצורה מול חורשי רעתנו, תוך נכונות לפעול בעת הצורך בסיכון עצמי, נבטיח את נצח ישראל", אמר נתניהו. הוא הוסיף כי ישראל ממשיכה לפעול בכל החזיתות "כי אינינו מוכנים לתת למישהו לבסס עוצמה ולסכן את מדינת ישראל. העוצמה היא הערובה לקיומנו, והיא התנאי החיוני והיסודי להשגת שלום עם שכנינו".

עוד בוואלה! NEWS:
"בלתי סביר": קריאה לנשיא שלא להטיל על נתניהו את הרכבת הממשלה
היועמ"ש: הפרסומים שיש שיקולים לא מקצועיים בעבודתנו - מזיקים
הפלגים הפלסטיניים על עסקת המאה: "נורמליזציה עם ישראל - בגידה"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו  ונשיא המדינה ראובן ריבלין במהלך אירוע הנצחה למשפחות השכולות, בנייני האומה, ירושלים 14 באפריל 2019. ראובן קסטרו
"ממשיכים לפעול בכל החזיתות". נתניהו, היום/ראובן קסטרו

על פי הדיווחים בכלי התקשורת בסוריה, ישראל תקפה בליל יום שבת כמה מטרות צבאיות באזור מסיאף. הארגון הסורי לזכויות אדם טוען כי הותקפו שלושה יעדים באזור: מרכז לפיתוח טילים לטווח בינוני, בסיס המשמש כוחות מיליציה איראניים ואקדמיה צבאית. בשנים האחרונות דווח על כמה תקיפות של ישראל באזור מסיאף נגד מרכזי מחקר שלפי החשד משמשים לפיתוח טילים מדויקים ונשק כימי.

סוכנות הידיעות הסורית טענה כי חלק מהטילים הישראליים יורטו על ידי מערכות ההגנה האוויריות של המדינה. "טילי האויב טופלו וחלקם יורטו לפני שהגיעו ליעדם", נטען בסאנ"א. עוד דווח כי התקיפה גרמה להרס של כמה מבנים, ולפגיעה ב-17 איש משורות הכוחות של המשטר הסורי, בהם גם הרוגים ממיליציות איראניות.

אחרי התקיפה, בארגון הסורי לזכויות אדם טענו כי החל מאפריל אשתקד מתו 232 בתקיפות המיוחסות לישראל, בהם 146 מהכוחות האיראניים והמיליציות.

עוד באותו נושא

סוריה: "ישראל תקפה מתקן לפיתוח טילים במערב המדינה; 17 נפגעו"

לכתבה המלאה
תוצאות תקיפת חיל האוויר באזור מסיאף, בסמוך לחמאת שבצפון-מערב סוריה, 13 אפריל, 2019. עיבוד תמונה
מטרת התקיפה לפי הדיווחים - מתקן לפיתוח טילים באזור חמאת. תוצאות התקיפה המיוחסת לישראל/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully