וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: המשטרה חוקרת שלוש שריפות שפרצו במרכזי חב"ד בבוסטון

השריפות פרצו בעיירות ארלינגטון ונידהאם, אך לא נגרם נזק ממשי או נפגעים והן כובו במהירות. החוקרים בודקים כעת האם קיים קשר בין השריפות והאם מדובר בפשע שנאה. "כל שריפה הנובעת מהצתה גורם לפחד וחרדה בקהילה, אך זאת מתגבר כאשר מדובר בשריפה המרחשת במקום דתי", אמר

שריפות בצפון מדינת קליפורניה, ארה"ב, 9 בנובמבר 2018. רויטרס
שריפה בארה"ב/רויטרס

משטרת בוסטון במסצ'וסטס שבארצות הברית הודיעה הלילה (שבת) על פתיחת חקירה של שלוש שריפות שפרצו בשני בתי חב"ד בתוך חמישה. השריפות פרצו בעיירות ארלינגטון ונידהאם, אך לא נגרם נזק ממשי או נפגעים והן כובו במהירות. החוקרים בודקים כעת האם קיים קשר בין השריפות והאם מדובר בפשע שנאה.

בתי החב"ד, ממוקמים כ-24 קילומטרים אחד מהשני, מספקים לימודי יהדות ושירות לקהילה. בכל אחד מהבתים מתגורר רב עם בני משפחתו.

השריפה הראשונה אירעה ביום שבת, 11 במאי. ב-21:00 שוטרים וכבאים הגיבו לשריפה שפרצה במרכז יהודי בארלינגטון. זאת לאחר שגלאי העשן החל לפעולץ כאשר הכוחות הגיעו, הם מצאו שריפה קטנה בחלק האחורי של המקום, שכובתה.

לקריאה נוספת
ארה"ב הזהירה חברות תעופה מטיסה מעל המפרץ הפרסי
"מזועזעים": שליח חב"ד בניירובי ואשתו הותקפו במהלך שוד אלים
בני הזוג לא שלחו את ילדיהם לביה"ס 4 שנים. אז הם חטפו קנס ענק

ביום חמישי, הצוותים נקראו שוב לאותו המקום בשעה 21:00 לערך, והשריפה כובתה על ידי מטף. כשעה לאחר מכן, שריפה פרצה בבית חב"ד בנידהם. רב המקום, מנדי קרינסקי, כיבה אותה בעזרת מטף. רעייתו, חני מנדי קרינסקי, כתבה על המקרה כך בפוסט שפרסמה בפייסבוק, וסיפרה כי היא פינתה את ילדיהם מהבית.

"תודה לאל שאנחנו בסדר", כתבה והוסיפה כי "מישהו רוצה לפגוע בנו רק בגלל שאנחנו קיימים וזה מפחיד".

"כל שריפה הנובעת מהצתה גורם לפחד וחרדה בקהילה, אך זאת מתגבר כאשר מדובר בשריפה המרחשת במקום דתי", אמר מפקד בכבאות של מסצ'וסטס, פטר אוסטרוסקי. כמו כן, דובר הכבאות האזורית אמר כי משרד התובע הכללי של ארצות הברית בוחן את המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully