וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול בחדרה: גבר בן 50 נהרג בפיצוץ רכב בגשר

16.5.2019 / 2:20

מטען חבלה רב עוצמה שהתפוצץ ברכבו של תושב העיר המוכר למשטרה הביא למותו לאחר פעולות החייאה של צוותי הרפואה. החוקרים בודקים אם המטען הוצמד לרכבו של ההרוג, או שמא מדובר בתאונת עבודה של העולם התחתון. "זה היה רגע מאוד מפחיד, רק בנס לא היו נפגעים נוספים''

צילום: במת החדשות, עריכה: איתי עמרם

חשד לחיסול בחדרה | כל הפרטים:

  • תושב חדרה כבן 50 נהרג בפיצוץ מטען ברכבו בחדרה
  • ההרוג, רבה(רוביק) מישייב, מוכר לחוקרי המשטרה; הרקע ככל הנראה פלילי
  • במשטרה בודקים אם מדובר בחיסול או בתאונת עבודה של עבריינים
  • עד ראייה: "חשבתי שמדובר במכונית תופת של מחבלים"

תשב חדרה כבן 50 נהרג אמש (חמישי) מפיצוץ ברכב על גשר אריאל שרון בחדרה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לפצוע טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים הלל יפה בעיר, שם נאלצו גורמי הרפואה לקבוע את מותו. ההרוג מוכר היטב למשטרה וככל הנראה הרקע פלילי. ההרוג הוא רבה(רוביק) מישייב, שעבד כנהג בחברת כוח אדם. תיק החקירה הועבר לימ"ר חוף וגופתו נשלחה למכון לרפואה משפטית באבו כביר.

על פי הערכות ראשוניות, מדובר במטען משמעותי שגרם נזק רב לרכב. כתוצאה מהפיצוץ העז, חלקי הרכב התפזרו ברדיוס גדול, עם זאת לא היו נפגעים נוספים. במשטרה בודקים אם המטען הוטמן מתחת לרכב או אולי היה בתוכו ומדובר בתאונת עבודה. לפי ההערכות, ייתכן כי הנהג הוביל את המטען ליעד כלשהו ובדרך אירעה תקלה שגרמה לפיצוץ.

עוד בוואלה! NEWS
מפקד משמרות המהפכה באיראן: אנחנו על סף עימות נרחב עם האויב
יהדות התורה: העברנו הסכמות על הגיוס; הליכוד: אין שום תשובה מהם
"כל המרפסת רעדה": רעש אדמה בעוצמה של 4.4 הכה מצפון מערב לישראל

פיצוץ רכב סמוך לגשר אריק שרון בחדרה. אתר רשמי
הרכב שהתפוצץ בחדרה, אמש/אתר רשמי

עד ראייה שהיה במקום סיפר כי ''נסעתי כמה רכבים אחרי כלי הרכב של ההרוג, לפתע שמעתי פיצוץ חזק מאוד וראיתי פטריה של עשן. מעוצמת הפיצוץ הרכב נזרק לצד ימין. כוחות ההצלה הגיעו מהר אבל היה ברור שמצב הפצוע אנוש וכי סיכוייו לשרוד כמעט אפסיים". עוד הוסיף עד הראייה כי ''זה היה רגע מאוד מפחיד, רק בנס לא היו נפגעים נוספים. חשבתי בהתחלה שמדובר במחבל עם מכונית תופת מכיוון שמדובר בכביש עם הרבה רכבים. חשבתי כי מחבל מתאבד ביצע פיגוע".

לוואלה! NEWS נודע כי ההרוג הוא חברו הטוב של עבריין המוכר למשטרה היטב גם הוא, בן 48 ומי שהיה יעד לניסיון חיסול בעצמו בשנה שעברה. העבריין אף נפצע באירוע החיסול של העבריין אלצ'ין אבשייב. חיסולו של אבשייב התרחש בפיצוצייה בחדרה ותועד על ידי מצלמות האבטחה במקום. חברו של הפצוע ניצל מניסיון חיסולו במהלכו הונח מטען נפץ ברכבו שהתפוצץ בחניון בבניין בו התגורר, ברחוב וייצמן בחדרה. בעת הפיצוץ לא שהה איש ברכב, והאירוע הסתיים ללא נפגעים.

פיצוץ רכב סמוך לגשר אריק שרון בחדרה. אתר רשמי
זירת האירוע, אמש/אתר רשמי

פרמדיק מד"א, ירדן דהרי, שהגיע לזירה סיפר כי "כשהגענו למקום הייתה המולה רבה, גבר כבן 50 נלכד במושב הנהג של הרכב שהיה מפורק ומפוייח כשהוא מחוסר הכרה. בסיוע הכיבוי שהשתמשו בכלים מיוחדים חילצנו את הפצוע שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה ביותר. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל עצירת דימומים והנשמה ופינינו אותו לבי"ח כשמצבו קריטי''.

לפני כשבועיים גבר בן 28 ואישה בת 35 נפצעו באורח קשה מפיצוץ רכב באזור הומה אדם במרכז הכרמל בחיפה. שלושה בני אדם נוספים נפצעו קל בפיצוץ שאירע בשדרות הנשיא, סמוך לקפה "הבנק" בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול לפצועים ופינו אותם, ועוד פצוע במצב קל לבית החולים רמב"ם בעיר. שלושה נפגעי חרדה פונו לבית החולים הכרמל. מהמשטרה נמסר כי הרקע לפיצוץ פלילי.

(עדכון ראשון: 23:48)

פיצוץ רכב בחדרה ניסיון חיסול פלילי. אתר רשמי
זירת האירוע, אמש/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully