וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגיגות נמשכות: כל הפרטים והחסימות לקראת אירועי האירוויזיון

14.5.2019 / 17:03

לקראת חצי הגמר הראשון, המשטרה חסמה צירי תנועה סמוך למתחם אקספו בצפון תל אביב. במקביל, החגיגות יימשכו גם בכפר האירוויזיון בצ'ארלס קלור בסימן גאווה, ובאירועים שונים ברחבי העיר. כל מה שצריך לדעת

צילום: דוברות משטרת ישראל

אחרי הפתיחה המרשימה באירוע "השטיח הכתום", והחזרה שנערכה אתמול, חגיגות שבוע האירוויזיון בתל אביב נמשכות גם היום (שלישי),עם חצי הגמר הראשון. גם היום יתקיימו שלל אירועים ברחבי העיר וכן בכפר האירוויזיון בצ'ארלס קלור, שבו יתקיימו הופעות ושווקי אוכל.

בשלב חצי הגמר, שיחל בשעה 22:00, במתחם אקספו בגני התערוכה, החסימות ושיבושי התנועה צפויים להתגבר. כך, עד למוצאי השבת, ייחסמו לתנועה צירים הסמוכים למתחם אקספו תל אביב הסמוך לפארק הירקון. בין הרחובות שייחסמו: רחוב אייזיק רמבה ת"א, צפוי להיסגר לסירוגין בכדי לאפשר כניסת אוטובוסים של המשלחות וכניסת קהל. כמו כן, בנתיבי איילון ייחסמו הירידות ממחלף רוקח ומרכז הירידים יחסמו במידת הצורך כולל מעבר מרוקח לכוון אייזיק רמבה.

עוד בוואלה NEWS:
64 אצבעות של משת"פים צייתנים: נתניהו מגייס את הכנסת לקרב חייו
חשד לפשע אנטישמי בשבדיה: יהודיה כבת 60 נפצעה קשה בדקירות
לא מרגיש בבית: הפער האסטרונומי בכמות ההשמעות בין קובי ונטע ברדיו

מתחם אירוויזיון 2019. יניב דורנבוש, צילום מסך
מתחם האירוויזיון באקספו תל אביב/צילום מסך, יניב דורנבוש

במקביל צפויים עומסי תנועה באזור גני התערוכה וצ'ארלס קלור. בעקבות חסימות הכבישים, ברחבי העיר נפרסו כוחות משטרה שפועלים להכוונת ולהזרמת התנועה. מהמשטרה נמסר כי יש להישמע להוראות השוטרים הממוקמים בצירים ובמתחמים השונים. "מומלץ להסתייע במוקד המידע של משטרת ישראל 110 אשר יפעל במהלך כל השבוע במתכונת מתוגברת", נמסר מהמשטרה.

בנוסף, המשטרה פרסה לראשונה מערכת מכ"ם מיוחדת לאיתור רחפנים בשטחים הסגורים להטסה בתל אביב במהלך ימי האירוויזיון, וזאת מחשש לפיגוע באמצעות רחפן. אתמול התקבלו דיווחים על כמה רחפנים שהופעלו בתל אביב, "תוך הפרת חוק הטיס והתקנות שנקבעו לפיו". לפי המשטרה, מפעילי הרחפנים אותרו והוזהרו שלא להפעיל את הרחפנים באזורי אירועי האירוויזיון. "במשטרה מחדדים כי הטסת רחפנים באזורים האסורים לטיסה מהווה עבירה פלילית על כל המשתמע מכך ומדגישים כי חל איסור הפעלת רחפנים בכל אזורי אירועי האירוויזיון", נמסר.

(עדכון ראשון 13.5, 11:56)

עוד באותו נושא

אירוויזיון 2019: המדריך המלא

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully