וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנסיך של המשפחה": אביתר מת בתאונה חודשים לפני סוף השיקום

אחד מארבעת הרוגי תאונת המיניבוס סמוך למודיעין הוא אביתר סבהט, בן 34. אחיו סלומון סיפר כי עבר תקופה לא קלה, אך לאחר שהשתחרר מהכלא השתקם ושב לקשר עם משפחתו. "הוא ניצח את השדים"

צילום: יותם רונן, עריכה: איתי עמרם

אביתר סבהט, בן 34, הוא אחד מהרוגי תאונת המיניבוס שאירעה ביום העצמאות סמוך למודיעין. "קשה לי לדבר עליו בזמן עבר", סיפר אחיו סלומון. "היו לנו חיים לא קלים, אך הוא השתקם. הוא היה הנסיך של המשפחה, שליוותה אותו לאורך כל החיים. עברנו איתו מסע ארוך. הוא השתקם, וזו הייתה התקופה הכי מאושרת של המשפחה, אחרי הרבה שנים. הוא התחיל לעבוד, היה בריא, יפיוף שאין דברים כאלה. מאות אנשים היו בהלוויה, אין איש שלא מכיר אותו".

סבהט היה אמור לסיים את השיקום בעוד חודשיים. "אין איש שיגיד עליו מילה לא טובה", סיפר האח. "בבית הסוהר העריצו אותו, ואחרי שהשתקם חזר לקשר עם המשפחה. בבוקר יום העצמאות דיברנו, והוא אמר שהוא מעדיף לעשות פיקניק עם החברים שלו. זו הייתה השיחה האחרונה שלו - עם אחותנו. הוא האור של המשפחה. אבל מה שמנחם אותנו הוא שהוא ניצח את השדים, וחזר להיות אביתר".

עוד בוואלה! NEWS:
תאונה קטלנית ליד מודיעין: ארבעה נהרגו בהתנגשות מיניבוס בגדר
שתי הרוגות ו-41 פצועים בהתהפכות אוטובוס סמוך לבית חורון
התאונה הקטלנית באזור מודיעין: נהג המיניבוס שוחרר למעצר בית

אביתר סבהט, שמת בתאונה ליד מודיעין. באדיבות המשפחה
אביתר סבהט, שמת בתאונה ליד מודיעין/באדיבות המשפחה

בתאונה בכביש 443 באזור מודיעין נהרגו ארבעה מנוסעי המיניבוס, ונפצעו עוד תשעה. הנפגעים הם אסירים בשיקום שגרים בהוסטל באזור ירושלים, שהיו בדרך חזרה מבילוי בחוף הים.

ביום שישי שוחרר הנהג, שנעצר לאחר התאונה, בבית משפט השלום בפתח תקווה. פרקליטו של החשוד, בן 30 מבית חנינא, טען בדיון כי הוא נהג כחוק במהירות המותרת בנתיב הימני. לדבריו, הוא שמע "בום" וחשב שזה מהחלק האחורי של כלי הרכב, ואז איבד שליטה על ההגה. בנוסף לכך, טען כי מרשו הוא אדם נורמטיבי ללא עבירות, ולא היה בגילופין בזמן התאונה.

עוד באותו נושא

התאונה הקטלנית באזור מודיעין: נהג המיניבוס שוחרר למעצר בית

לכתבה המלאה
תאונת דרכים בכביש 443. דוברות כב"ה
התהפכות המיניבוס באזור מודיעין/דוברות כב"ה

חוקרי המשטרה מתמקדים בסיבה לסטיית המיניבוס ממסלולו ולפגיעה במעקה הבטיחות. בחינה ראשונית של כלי הרכב לא הצביעה על תקלה או תקר בגלגלים. מהחקירה עלה כי הנהג איבד שליטה על הרכב סמוך ליער בן שמן, סטה ימינה ופגע במעקה הבטיחות. הרכב התהפך לתוך היער והשד הסמוך כששניים מיושביו נזרקו אל מחוץ לרכב ונהרגו, ושניים אחרים נלכדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully