וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאבקים על חייו: מצבו של הפעוט שטבע בצפת מוסיף להיות קשה מאוד

11.5.2019 / 23:22

במחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים זיו נלחמים לייצב את מצבו של הפעוט שטבע בבריכה בצימר בעיר. בן השנתיים מונשם ומורדם והוריו שוהים לצדו. רק בימים הקרובים ניתן יהיה לדעת אם נגרם לו נזק מוחי כתוצאה ממחסור באוויר עקב שהייתו מתחת למים

צילום: מד"א

מצבו של הפעוט בן השנתיים שטבע היום (שבת) בבריכה בצימר בצפת מוסיף להיות קשה מאוד. מהמרכז הרפואי זיו בעיר נמסר כי הוא מונשם ומורדם במחלקה לטיפול נמרץ ילדים בניהולו של ד"ר יורי וינר. מנהל המחלקה מטפל בפעוט יחד עם צוות מורחב במאבק על חייו.

לפי דבריו של ד"ר וינר מצבו של הפעוט עדיין קשה מאוד ולא יציב. כמו כן, עדיין לא ניתן לדעת אם נגרם נזק מוחי כתוצאה ממחסור באוויר עקב שהייתו מתחת למים. הבדיקות יתקיימו בימים הקרובים, בתקווה שמצבו יתייצב. הרופא ציין כי הוריו של הפעוט שוהים לצדו.

עוד בוואלה! NEWS
המחלוקת עם ליברמן ומוקש האירוויזיון: הרכבת הממשלה - תמונת מצב
זנות בקולומביה, סמים במרוקו: כך הפכה ישראל למעצמת פשע עולמית
שבוע האירוויזיון נפתח: חסימות כבישים בת"א לרגל אירוע המשלחות

פעוט בן שנתיים וחצי טבע בבריכה בצימר בצפת, 11 במאי 2019. דוברות משטרת ישראל
הבריכה בה טבע הפעוט, היום/דוברות משטרת ישראל

מוקדם יותר היום הוזעק צוות מד"א להעניק טיפול רפואי לפעוט שטבע. החובשים והפרמדיקים ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עיסויים, הנשמה וטיפול תרופתי. לאחר מאמצי החייאה במקום פונה הפעוט לבית החולים זיו. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום והחלו בחקירת נסיבות האירוע, בין השאר באפשרות שהשער לבריכה, שהייתה מגודרת, נשאר פתוח.

"כשהגענו למקום ראינו פעוט כבן שנתיים וחצי מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק", סיפר פרמדיק מד"א שמעון ביסמוט. "אנשים במקום משו אותו מהמים לאחר ששהה מספר דקות מתחת למים. בתדרוך טלפוני ממוקד מד"א החלו לבצע בו פעולות החייאה בסיסיות. לאחר מאמצי החייאה במקום כשהצלחנו להחזיר דופק ולחץ דם, העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית חולים תוך המשך טיפול כשמצבו קריטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully