וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה באוסטרליה: מיליוני שטרות חדשים הודפסו עם שגיאת כתיב

הבנק המרכזי אישר כי התגלתה שגיאת כתיב על השטרות שהנפיק במילה responsibility הלקוחה מנאומה של חברת הפרלמנט הראשונה במדינה. חלפה חצי שנה לפני שמישהו הבחין בטעות המיקרוסקופית - שנמצאת על מיליוני שטרות של 50 דולר, הנחשבים לנפוצים ביותר באוסטרליה

שטר של 50 דולר אוסטרלי עם תמונותה של אדית קוון 9 במאי 2019. אתר רשמי
הנפוץ ביותר באוסטרליה. השטר האוסטרלי שבו התגלתה הטעות/אתר רשמי

חצי שנה אחרי הנפקת שטרות חדשים של 50 דולר באוסטרליה התגלתה שגיאה גדולה - שהסתתרה באותיות הקטנות. בבנק המרכזי של אוסטרליה אישרו כי המילה "responsibility" אויתה עם טעות על מיליוני שטרות חדשים, ואמרו שהיא תתוקן בהדפסות העתידיות. לעת עתה, עדיין נעשה שימוש ב-46 מיליון השטרות שבהן נפלה הטעות.

השטרות הודפסו בשלהי השנה שעברה כשעליהם מופיעות פניה של אדית קוון, האישה הראשונה שהייתה חברת פרלמנט באוסטרליה. מאחוריה, מה שנראה כמו ציור הוא למעשה שורות טקסט, שעליהן מופיע ציטוט מנאומה הראשון בפרלמנט. אחד המשפטים שאמרה, "זוהי אחריות גדולה להיות האישה היחידה כאן, וברצוני להדגיש כמה חשוב שיהיו כאן נשים נוספות", חוזר על עצמו שוב ושוב בכתיב מיקרוסקופי.

אולם, האות i חסרה באחת מהפעמים שבהן היא אמורה להופיע במילה responsibility. חלפו יותר משישה חודשים לפני שמישהו בעל זכוכית מגדלת טובה הבחין בשגיאה. השטרות, הנחשבים לנפוצים ביותר באוסטרליה, עדיין נחשבים לתקניים.

עוד בוואלה! NEWS:
האיחוד האירופי: דוחים כל אולטימטום מצד איראן בנוגע להסכם הגרעין
ממשיכה להתגרות: צפון קוריאה שיגרה טיל לים
ונצואלה: סגנו של מנהיג האופוזיציה נעצר בקרקאס באשמת בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully