וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מפגינה השליכה ביצה על ראש ממשלת אוסטרליה

הצעירה נעצרה על ידי המשטרה אחרי שזרקה את הביצה לעברו של מוריסון, מבלי שזו נשברה. במהלך התקרית, שאירעה במהלך אירוע בחירות, נפלה אישה מבוגרת לרצפה, אך היא לא נפצעה. "היא פחדנית", אמר ראש הממשלה על הצעירה, אשר המניע שלה למעשה אינו ידוע

עריכה: ניב מעוז

מפגינה השליכה ביצה על ראשו של ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון בזמן אירוע בחירות. הביצה פגעה בראשו, אך לא נשברה, וכתוצאה מהתקרית נפלה אישה מבוגרת לרצפה, אך היא לא נפצעה. הצעירה שהשליכה את הביצה נעצרה על ידי המשטרה, ומוריסון כינה אותה "פחדנית".

מוריסון השתתף באירוע באלברי, כ-330 ק"מ מדרום-מזרח לבירה קנברה. הוא שיבח את אנשי האבטחה שלו, שהתערבו במהירות, והביע את דאגתו לאישה המבוגרת, שזוהתה בכלי התקשורת כמרגרט בקסטר. בקסטר סיפרה לרשת ABC האוסטרלית שהיא עברה לאחרונה ניתוח בבטן, אולם למרבה המזל היא לא חשה כאב אחרי הנפילה.

לקריאה נוספת:
ראש הממשלה על המפגינים הטבעונים: "הם לא אוסטרלים"
סנאטור אוסטרלי האשים את ההגירה בפיגוע בניו זילנד - וספג ביצה בראשו

ביצה שנזרקה על ראשו של ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון, 6 במאי 2019. אתר רשמי
ביצה שנזרקה על ראשו של ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון, 6 במאי 2019/אתר רשמי

המשטרה לא אמרה מה המניע של הצעירה, אך לאחרונה נרשמו הפגנות סוערות של פעילים טבעונים נגד חקלאים במדינה, וייתכן כי זהו הרקע לתקרית. הבחירות הכלליות יתקיימו ב-18 במאי, ומצבם של מוריסון והשמרנים בסקרים לא מזהיר.

מוריסון הוא לא הפוליטיקאי האוסטרלי הראשון שסופג ביצה השנה. במרץ, הסנאטור הימני-קיצוני פרייזר אנינג ספג ביצה בראשו אחרי שהתבטא בצורה שנויה במחלוקת על הטבח במסגדים בניו זילנד. נער בן 17 תוחקר על ידי המשטרה בשל התקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully