וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפס בדירת מסתור: נעצר חשוד נוסף במעורבות בפגע וברח בי-ם

צעיר נוסף נעצר בחשד שסייע לנתנאל סנדרוסי, החשוד המרכזי בדריסת ילד בן 11 בתאונת פגע וברח. הצעיר נתפס בדירת מסתור במרכז הארץ והוא החשוד השלישי במעורבתו בפרשה. על פי החשד, הוא היה ברכב בעת התאונה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

חשוד נוסף נעצר הלילה (שני) במסגרת חקירת תאונת הפגע וברח בירושלים, שבה נפצע אנושות בנימין בייגלאייזן, ילד בן 11 משכונת רמות בעיר. העצור השלישי בפרשה, בשנות העשרים לחייו, נתפס בדירת מסתור בגבעת שמואל, שם הוא הסתתר והובא לחקירה. לפי החשד, הוא שהה גם כן ברכב בעת התאונה. בהמשך היום יובא החשוד הנוסף בפני בית המשפט לתעבורה, והמשטרה צפויה לבקש להאריך את מעצרו.

בשבוע שעבר נעצר נתנאל סנדרוסי בן ה-23, חשוד נוסף במעורבות בפגע וברח, לאחר שהסגיר את עצמו למשטרה כמה ימים אחרי שפורסמה תמונתו לציבור. כעת מתקיים דיון בהארכת מעצרו של סנדרוסי בו המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-10 ימים. נציג המשטרה בדיון, רן כרמלי, אמר כי סנדרוסי נסע ביחד עם חשוד נוסף ברכב מסוג וולוו. לדבריו, השניים פגעו בקטין כבן 11 שעף למרחק של 15 מטרים והרכב המשיך בנסיעה קצרה.

לדבריו, "אחד החשודים ירד והתבונן בקטין הפצוע על הכביש, נכנס לרכב, והמשיכו בנסיעה לכיוון גבעת זאב במהירות של 158 קמ"ש. בצומת הרמזורים של גבעת זאב הנהג עבר באור אדום, משם הגיעו לשכונת נווה מנחם ונטשו את הרכב".

עוד בוואלה! NEWS:
הבעל נהרג באסון המסוקים, בן הזוג מטיל הנ"ט: הטרגדיה הכפולה של איריס
טראמפ: תומכים ב-100% בישראל כשהיא מגינה על אזרחיה
התלקח באוויר: 41 הרוגים בנחיתת חירום של מטוס במוסקבה

נתנאל סנדרוסי בדיון על הארכת מעצרו 29 באפריל 2019. שלומי גבאי
היה איתו ברכב בעת התאונה. סנדרוסי בבית המשפט/שלומי גבאי

העצור חשוד שסייע לסנדרוסי להימלט אחרי התאונה וכן שיבש את מהלכי החקירה. הוא נחקר לאחר התאונה למשך כמה שעות ואתמול נחקר פעם נוספת ונעצר. לפי נציג המשטרה, גרסתו השתנתה.

בליל התאונה, בייגלאייזן פונה למחלקה לטיפול נמרץ-ילדים בבית החולים שערי צדק בבירה. המשטרה איתרה כבר בערב התאונה את הרכב הפוגע לאחר שננטש באזור שכונת גבעת זאב, ומחקירה ראשונית התברר כי בעלי הרכב אינו חשוד, אלא אדם אחר שקיבל היתר לנהוג בו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זירת תאונת הדרכים ברחוב גולדה מאיר, ירושלים 21 באפריל 2019. דוברות איחוד הצלה, אתר רשמי
הילד בן ה-11 נפצע אנושות. זירת התאונה/אתר רשמי, דוברות איחוד הצלה

סנגורו של סנדרוסי, עו"ד משה סוחמי, טען כי סנדרוסי שכר את הרכב המעורב בתאונה מאדם פרטי, וזאת לשעתיים בלבד לאחר שרכבו נתקע. סנגורו המשיך וסיפר כי לאחר שעזב את הרכב, נסע עם הרכב שלו שהוטען בכבלים, אולם נתקע שוב באזור הישיבה בה הוא לומד ברמות. עוד הוסיף כי סנדרוסי עישן נרגילה ואז התקשר לחבר כדי לשאול אם יוכל לאסוף אותו. "החשוד למעשה מתאר איפה עזב את הרכב שלו. הוא אמר שלא יצא מאזור רמות, אלא רק לאחר שאספו אותו שעתיים אחרי התאונה", אמר בדיון בבית המשפט.

(עדכון ראשון: 10:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully