וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעל נהרג באסון המסוקים, בן הזוג מטיל הנ"ט: הטרגדיה הכפולה של איריס

איריס עדן כבר פגשה את השכול כבר לפני 21 שנים, אז איבדה את בעלה ישיש עדן, טייס חיל האוויר שנהרג באסון המסוקים. "זו עדיין שעה של עצב וכאב", אמרה אתמול. "אני, כמו שאתם יודעים, כבר עברתי הרבה". הלווייתו של בן זוגה משה פדר, שנהרג מפגיעת נ"ט צפויה להתקיים היום

טיל נ"ט שירה החמאס לעבר גשר הרכבת בשדרות וממנו נהרג משה פדר ז"ל/עריכה: ניב מעוז

"לא הייתי צריכה הרבה הודעות רשמיות" - סיפרה אתמול (ראשון) איריס עדן, בת זוגו של משה פדר, ההרוג השלישי שגבתה ההסלמה הביטחונית בדרום. פדר, בן 68 מכפר סבא, נפצע אנושות מפגיעת טיל קורנט שנורה מעזה לעבר רכב שבו נסע בכביש 34 במועצה האזורית חוף אשקלון. פדר הספיק לבקש סיוע מחיילים שנסעו באוטובוס סמוך, אך מותו נקבע זמן קצר לאחר מכן. הוא עבד במפעל "ארז" והותיר אחריו שני ילדים - עמית ונמרוד.

זו אינה הפעם הראשונה שאיריס פוגשת את השכול מקרוב, זאת לאחר שב-1997 איבדה את בעלה טייס חיל האוויר ישיש עדן, שנהרג באסון המסוקים. "זו עדיין שעה של כאב וצער", אמרה. "אני כבר עברתי כמו שאתם יודעים. אני ידעתי, לא הייתי צריכה הרבה. האהבה בינינו, והמשפחה שהקמנו ביחד עם הילדים והנכדים המשותפים בשלוש השנים האחרונות, יש כאב גדול ועצב גדול. הוא היה אהבת חיי השניה - הראשונה הייתה בעלי ואחרי זה משה".

לקריאה נוספת:
ההרוג מטיל הנ"ט: משה פדר, שזוגתו היא אלמנת טייס אסון המסוקים
היום הכי קטלני מאז "צוק איתן": 4 הרוגים מפגיעת רקטות ברחבי הארץ
כ-700 רקטות ו-4 הרוגים ביומיים: השדרוג של חמאס מאז צוק איתן

משה פדר וזוגתו איריס עדן, נהרג מפגיעת קורנט ברכבו, 5 במאי 2019. באדיבות המשפחה
"לא הייתי צריכה הרבה", איריס עדן ובן זוגה משה פדר (צילום: באדיבות המשפחה)/באדיבות המשפחה

"זה כאב גדול בשביל הילדים שלי ובייחוד הילדים שלו. אנחנו 17 שנה ביחד", הוסיפה. "הילדים שלנו באותו גיל, הנכדה שלי והנכד שלו בילינו ביחד. הוא היה איש טוב לב, נדיב, אוהב, אבא למופת וחבר למופת. הוא עזר לי ותמך בי בתקופה הכי קשה של החיים שלי. זה עצוב מאוד, טרגדיה גדולה".

משה פדר וזוגתו איריס עדן, נהרג מפגיעת קורנט ברכבו, 5 במאי 2019. באדיבות המשפחה
איריס ובן זוגה משה (באמצע) שנהרג מפגיעת נ"ט (צילום: באדיבות השמפחה)/באדיבות המשפחה

הלווייתו של משה צפויה להתקיים במהלך היום. פדר הוא השלישי מבין ארבעה הרוגים מאז החל ירי הרקטות בסוף השבוע האחרון מרצועת עזה לעבר שטח ישראל.

אתמול נהרג פנחס מנחם פשוזמן, צעיר כבן 20, מפגיעת רקטה בחצר בניין באשדוד. מוקדם יותר נהרג זיאד אל-חמאמדה, בן 49, מפגיעת רקטה במפעל באזור התעשייה באשקלון. שלשום מת מפגיעת רקטה באשקלון משה אגדי, תושב העיר בן 58.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully