וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לבית הכנסת: פנחס נהרג מפגיעת רקטה בחצר בניין באשדוד

בעת הישמע האזעקה פנחס מנחם פשוזמן החל לרוץ לעבר מבנה, אך נפגע מרסיס. הוא נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים אסותא בעיר, שם נקבע מותו. הוא הותיר אחריו תינוק בן פחות משנה. "היה תלמיד חכם, שמרבה בשיעורי תורה", סיפרו מכריו. מאות בני אדם הגיעו להלווייתו

צילום: בחדרי חרדים, עריכה: תומר לוי

פנחס מנחם פשוזמן, חסיד גור בתחילת שנות ה-20 לחייו, נהרג הערב (ראשון) מפגיעת רקטה בחצר בניין באשדוד. הצעיר, תושב העיר, נפצע מרסיס כשניסה לתפוס מחסה בעת שנשמעה אזעקה. פשוזמן נפצע באורח קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים אסותא, שם נקבע מותו. הוא הותיר אחריו תינוק בן פחות משנה. מאות בני אדם הגיעו הערב להלווייתו בירושלים.

מכריו של ההרוג סיפרו שהיה בדרכו לבית הכנסת ועם הישמע האזעקות ניסה להיכנס אל תוך הבניין ברחוב יהודה מכבי, אך לא הספיק להגיע ונפגע מרסיס בחזהו. משה, מכר מבית הכנסת, אמר סיפר לוואלה! NEWS כי פשוזמן "היה תלמיד חכם, היה מרבה בשיעורי תורה". אמו של הצעיר איבדה שני אחים - האחד בפיגוע בהר מירון והשני באסון גשר בנות יעקב.

לקריאה נוספת בנושא
חמאס פרסם תיעוד של טיל נ"ט נורה לעבר רכב ישראלי סמוך לשדרות
סיכול ממוקד: בכיר חמאס האחראי על העברת כספים מאיראן חוסל בעזה
שרים בקבינט: סבב הלחימה יימשך, האירוויזיון אינו שיקול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהרג מפגיעת רקטה. פנחס מנחם פשוזמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, אמר הערב כי "בשעה האחרונה נורו על אשדוד למעלה מ-30 טילים. רובם יורטו על ידי כיפת ברזל. לצערנו היו גם נפילות טילים בהן נהרג תושב העיר ויש לנו מספר פצועים ונזקים לרכוש. אנו משתתפים בצער המשפחה ושולחים תנחומינו בשם התושבים, ומאחלים לפצועים החלמה מהירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
זירת נפילה,יהודה המכבי 15 אשדוד, 5 במאי 2019. ראובן קסטרו
זירת נפילת הרקטה באשדוד, הערב/ראובן קסטרו

פשוזמן הוא ההרוג הישראלי הרביעי מאז תחילת סבב ההסלמה הנוכחי. מוקדם יותר היום נהרג זיאד אל-חמאמדה, בן 49, מפגיעת רקטה במפעל באזור התעשייה באשקלון. משה פדר, בן 68, נהג ברכב בכביש 34 שבחוף אשקלון ונהרג מפגיעת טיל נ"ט מסוג "קורנט". הלילה מת מפגיעת רקטה באשקלון משה אגדי, תושב העיר בן 58.


.

ערב מתוח באשדוד: "הזוי שזה המצב"

"הייתי בבית עם הילדים, שמענו כמה פעמים אזעקות ונכנסו לממ"ד", סיפרה אחת מתושבות העיר. "ברגע שחשבנו לצאת, נשארנו בכל אופן ושמענו את ההדף ובום כזה חזק. חיכינו רבע שעה ואז יצאתי וראיתי מחזה נורא".

תושבת נוספת אמרה שהגיעו לבית של השכנים עם הישמע האזעקה כי החשמל בביתם פסק. "זה היה מפחיד, הילדים צרחו וברחו", תיארה. "בממ"ד הילדים נכנסו מתחת למיטות. לא חלמנו שזה יקרה לנו ויגיע עד אלינו. זה סיוט לא נורמלי, הזוי שאנחנו במצב כזה".

(עדכון ראשון: 21:01)

זירת נפילה,יהודה המכבי 15 אשדוד, 5 במאי 2019. ראובן קסטרו
זירת נפילת הרקטה באשדוד, הערב/ראובן קסטרו
אתי תושבת אשדוד בביתה, יהודה המכבי 15 אשדוד, 5 במאי 2019. ראובן קסטרו
אתי, תושבת אשדוד בביתה, הערב/ראובן קסטרו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully