וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטי פיתון: נחש עם שלוש עיניים התגלה באוסטרליה

4.5.2019 / 21:33

פקחים גילו את נחש הפיתון, שאורכו 40 ס"מ, בטריטוריה הצפונית של המדינה. הוא הועבר לידי רשויות הטבע, אך הוא לא הצליח לאכול ומת

נחש עם שלוש עיניים, אוסטרליה, 3 במאי 2019. רויטרס
העין השלישית של הנחש התפתחה בשלב מוקדם/רויטרס

נחש עם שלוש עיניים מתפקדות התגלה בעיירה האמפטי דו בטריטוריה הצפונית של אוסטרליה. הנחש, ממין פיתון השטיחים, היה באורך 40 ס"מ כשהתגלה בסוף חודש מרץ בעיירה, שנמצאת כ-40 ק"מ מדרום-מזרח לעיר דרויון. ראשו של הנחש, שכונה "מונטי", היה מעוות ומאמצעו יצאה העין השלשית. הוא אותר על ידי פקחי טבע ונמסר לידי גורמים ברשויות הטבע, אולם הוא לא הצליח לאכול ומת בשבוע שעבר.

תמונות של הנחש הצעיר בעל שלוש העיניים הוצגו לראשונה על ידי רשות הפארקים וחיות הבר של הטריטוריה הצפונית בעמוד הפייסבוק שלה ביום רביעי. לדברי הרשות, בדיקות רנטגן של ראשו של הנחש העלו כי הייתה לו גולגולת אחת עם ארובת עין נוספת, ולא שני ראשים נפרדים שהתחברו יחד כפי שחשבו בתחילה.

עוד ידיעות מהעולם
כמעט אסון: מטוס בארה"ב החליק לנהר, אך כל הנוסעים שרדו
"אלוהים חיים": מלך תאילנד הוכתר רשמית

נחש עם שלוש עיניים, אוסטרליה, 3 במאי 2019. אתר רשמי
היווצרות מומים אצל נחשים היא דבר נפץ/אתר רשמי

עוד הוסבר כי לפי ההשערות, העין השלישית התפתחה בשלב מוקדם של התפתחות הנחש וכמעט בוודאות מדובר בתופעה טבעית ולא כזו שנגרמה בשל גורמים סביבתיים. לפי הרשות, היווצרות מומים אצל נחשים היא שגרתית.

"הנחש בעל שלוש העיניים מזהיר ש'היובש מגיע'", נכתב בפוסט בפייסבוק, במשחק מילים עם אחד המשפטים המוכרים ביותר מסדרת "משחקי הכס" הפופולרית, "החורף מגיע" שאותו השמיע "העורב בעל שלוש העיניים" שוב ושוב. הפוסט משך גולשים רבים, ובמהרה הגיע למיליון צפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully