וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא בסירה מפנמה לקולומביה - ונעלם: אותרה גופתו של ישראלי

3.5.2019 / 10:22

חיים בן ברוך בן ה-31 מתל אביב עזב את עבודתו כמהנדס בניין, ויצא לטיול הגדול בדרום אמריקה. הוא נעלם במהלך שיט לקולומביה - והיום נמצאה גופתו. אמו סיפרה כי אמר לה שהוא יוצא להפלגה, וביקש שלא תדאג. "עדיין חוקרים למה זה קרה, מקווה שזה לא אלימות", אמרה האם אילנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עזב את עבודתו כמהנדס בניין כדי לנסוע לטיול הגדול. חיים בן ברוך/מערכת וואלה!, צילום מסך

גופתו של חיים בן ברוך, תושב תל אביב בן 31 נמצאה היום (שישי) בדרום אמריקה לאחר 24 שעות של חיפושים. בפוסט בפייסבוק אחרי היעלמותו כתבה אחותו כי בן ברוך היה בשייט על סירה שיצאה מפנמה דרך האי סאן בלאס, בדרכה לקולומביה. לאחר עצירה בדרך, נהג הסירה דיווח כי הישראלי לא חזר אליה, אך השאיר את הדרכון ואת חפציו האישיים. "אנחנו מאוד מודאגים ומבקשים את עזרתכם באיתורו", כתבה האחות בפוסט.

מרגע קבלת ההודעה על מותו, קונסולית ישראל בפנמה, דנה ליפשיץ, והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ סייעו בחיפושים ובהשבת המנוח ארצה. הודעה נמסרה לבני משפחתו בישראל.

אמו של חיים בן ברוך, אילנה, אמרה הבוקר לוואלה! NEWS כי "הם הפליגו בסירה מפנמה לקולומביה, עצרו באי והוא לא עלה בחזרה לסירה. מצאו אותו מת שם, הוא לא הספיק לעלות. הוא בן 31, מהנדס בניין, נסע לטיול עם חבר והם נפרדו בפנמה. הוא המשיך משם עם חברים לא-ישראלים שהכיר בפנמה. בשגרירות התקשרו אלינו בלילה והבוקר אמרו שמצאו אותו. הוא היה הישראלי היחיד".

לקריאה נוספת:
חרטה את שם בעלה: ישראלית נעצרה באיטליה בחשד לוונדליזם בקולוסיאום
טרגדיה בזמן החופשה: עודד טס לבקר את בנו בסרי לנקה וטבע למוות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא חזר לסירה לאחר חניית ביניים . אי בפנמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם אמרה כי הם עדיין לא יודעים מה סיבת מותו והיעלמותו של בנם, "הוא היה רווק, ילד שגמר תואר, מהנדס בניין מוכשר, ילד טוב, ילד חכם, חריף. הוא רצה לנסוע ככה לטיול של פעם בחיים".

"ישר אחרי הלימודים לקחו אותו לעבודה בתחום הבניין, התחננו שלא יעזוב. הוא אמר 'לא, אני רוצה לעשות את הטיול", המשיכה האם. "בשבת היה לו יום הולדת. הוא התקשר אלי ואמר לי 'אמא אני מפליג לשבוע, לא אצור איתך קשר, אל תדאגי, אדבר אתך בשבוע הבא'. היה לו כרטיס טיסה חזרה ל-20 ביוני והיה אמור לחזור לארץ. הוא הילד האמצעי. אני רק רוצה לדעת מה היה שם, מקווה שזה לא אלימות".

עוד באותו נושא

לאחר שנעדר חמישה ימים: גופת ישראלי בן 36 אותרה במלון בברלין

לכתבה המלאה
פוסט על היעדרות של חיים בן ברוך שנמצא מת בפנמה. מתוך פייסבוק, עיבוד תמונה
פוסט בפייסבוק על היעדרותו/עיבוד תמונה, מתוך פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully