וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנעדר חמישה ימים: גופת ישראלי בן 36 אותרה במלון בברלין

יניב אברהם ממעלה אדומים אותר ללא רוח חיים במלון בו שהה. לפי פוסט שפרסמה קרובתו, הוא טס לברלין ביום רביעי והיה אמור להמשיך ללונדון שלשום. לטענת המשפחה, הרשויות בברלין איתרו את הגופה כבר ביום חמישי ולא עדכנה אותם או את השגרירות

יניב אברהם, אותר ללא רוח חיים בברלין ב-23 באפריל 2019. מתוך פייסבוק, צילום מסך
יניב אברהמי/צילום מסך, מתוך פייסבוק

משרד החוץ הודיע היום (שלישי) כי גופתו של יניב אברהם, גבר בן 36 ממעלה אדומים שנעדר מיום חמישי האחרון, נמצאה במלון בו שהה בברלין שבגרמניה. המשטרה המקומית חוקרת את נסיבות המקרה.

על פי הפוסט שפרסמה קרובתו, שרית מור, אברהם טס לברלין ביום רביעי והיה אמור להמשיך ללונדון ביום ראשון. משרד החוץ קיבל את ההודעה על היעדרו ביום ראשון, ומאז פעלו לאיתורו שגרירויות ישראל בלונדון, בריסל וברלין לאיתורו ביחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ וחברת החילוץ סיטל. הודעה על מציאת גופתו נמסרה לבני המשפחה.

משרד החוץ וקונסולית ישראל בברלין, ליאורה גבעון, מסייעים למשפחה בהשבת גופתו לקבורה בישראל. רבה של ברלין, הרב יהודה טייכטל, עומד בקשר מול הרשויות המקומיות על מנת לזרז את תהליך העברת הגופה במטרה לשמור עד כמה שניתן על ההקפדות ההלכתיות בהליך הקבורה היהודית. "אנחנו בקשר רצוף עם האבא ונעשה כל מה שביכולתנו", אמר הרב.

לקריאה נוספת
טרגדיה בזמן החופשה: עודד טס לבקר את בנו בסרי לנקה וטבע למוות
ארגנטינה: נמצאו גופות שתי האחיות הישראליות - בחצר ביתו של הבן
אחרי יממה של חיפושים: אותרה נעדרת שיצאה מביתה ונעלמו עקבותיה

הרצל, אביו של יניב, אמר בתגובה כי המשפחה מאוד הופתעה "לגלות שמשטרת ברלין מצאה את גופתו כבר ביום חמישי ועד היום לא מצאה לנכון לעדכן את המשפחה או להודיע לשגרירות שיש בידיהם את גופתו של אהובינו יניב". לדבריו, "המשפחה עברה יסורים לאורך כל החג, ולא הפסיקה לנסות ולאתר אותו. גם עכשיו אנחנו ניזונים מחצאי דיווחים, ומשהו בפרשה הטראגית הזאת לא ברור. אנחנו לא מקבלים שום מידע מגורם רשמי. אנחנו מודים לכל מי שנאתם והתגייס לעזור בחיפושים אחריו".

ביום ראשון האחרון, עודד לכנר, בן 59 מקיבוץ בית קשת שבגליל, מת בסרי לנקה לאחר שטבע. לפני שבועיים טס לכנר להצטרף לבנו שמטייל במזרח הרחוק מזה כשנה. בשבוע שעבר יצאו השניים לגלוש בים, אז נחבל האב בראשו וטבע, ומאז היה מחוסר הכרה. בית חולים במדינה קבע היום את מותו.

(עדכון ראשון: 17:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully