וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני ההכתרה: מלך תאילנד התחתן עם מפקדת יחידת המשמר שלו

1.5.2019 / 16:00

הארמון אמר כי מאהה וצ'יראלונגקון נישא לבת זוגו סות'ידה, שעמה הוא ביחסים זה כמה שנים. הוא מינה אותה גם לגנרלית, והחתונה התקיימה לפני הכתרתו הרשמית, בתום תקופת האבל הממושכת על מות אביו

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

מלך תאילנד מאהה וצ'יראלונגקון הכריז היום (רביעי) כי הוא התחתן עם בת זוגו, הגנרלית סות'ידה, ומינה אותה להיות המלכה סות'ידה. ההודעה, שפורסמה בכתב העת המלכותי הרשמי, פורסמה כמה ימים לפני ההכתרה הרשמית של המלך בן ה-66, שתתקיים בין ה-4 ל-6 במאי.

וצ'יראלונגקון, שגם נושא בתואר המלך ראמה העשירי, הפך למלך לפי החוקה עם מותו של אביו הנערץ, המלך פומיפון אדוניאדט, באוקטובר 2016, בתום 70 שנה על הכס. ב-2014, הוא מינה את סות'ידה טידג'אי, לשעבר דיילת ב"תאילנד איירווייס", כסגנית יחידת האבטחה האישית שלו.

בעבר כבר העלו מומחים לבית המלוכה וכלי תקשורת זרים את האפשרות לרומן בין השניים, אך הארמון מעולם לא הכיר ביחסים ביניהם. היא מונתה לגנרלית בדצמבר 2016, ולסגנית מפקדת משמר המלך ב-2017. הוא גם העניק לה את התואר המלכותי תאנפיונג, שמשמעותו "ליידי".

בשעות הערב שודרו בערוצי הטלוויזיה קטעים מטקס החתונה, שבו נכחו חברים אחרים ממשפחת המלוכה כמו גם יועצי הארמון. המלך שפך מים קדושים על המלכה, ואז חתם הזוג על מסמך הנישואים שלו.

לקריאה נוספת בנושא:
אופרת סבון בתאילנד: המלך זעם, ואחותו הנסיכה לא תרוץ בבחירות
"רצה שנמשיך עם השמחה": ידידיה נהרג בתאילנד ויונצח בלוד
במרחק של 220 ק"מ מחוף תאילנד: כלב תועה חולץ מלב ים

מלך תאילנד מאהה וצ'יראלונגקון התחתן עם בת זוגו, 
הגנרלית סות'ידה, ומינה אותה להיות המלכה סות'ידה. רויטרס
מלך תאילנד שופך מים קדושים על המלכה, היום/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • תאילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully