וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד העובדים תובע את הנהלת הרכבת: "דברי בלע ופרסומים שקריים"

1.5.2019 / 11:55

הקרב בין העובדים להנהלה עןלה שלב נוסף עם תביעת דיבה בסך מיליון שקל של הוועד נגד ההנהלה. העובדים טוענים כי "ההנהלה אחראית לפרסום השקרי לפיו העובדים עצרו את תנועת הרכבות לפני שבועעים האופן מכוון". ההנהלה בתגובה: "תביעת סרק"

אתר רשמי

ועד עובדי הרכבת הגיש תביעה בגין פרסום לשון הרע על סך מיליון שקלים נגד הנהלת הרכבת, מנכ"ל הרכבת בפועל אורי שריר וסמנכ"ל חטיבת נוסעים בועז הירש. כתב התביעה שהוגש אתמול מתייחס לאירועי יום שישי לפני כשבועיים, במסגרתם עצרה תנועת הרכבות למשך כמה שעות.

בכתב התביעה מאשים הוועד את ההנהלה כי היא אחראית להפסקת הרכבות, ובכך ש"הפיצה לאמצעי התקשורת פרסומיים שקריים, בכוונת מכוון, כאילו ידו של הוועד בהשבתה והכל במטרה להסיט את הדיון מהכשלים והמחדלים הניהוליים של הנהלת הרכבת כפי שעלו באופן חמור וברור בדוח מבקר המדינה ומכשליה הניהוליים".

תחנת הרכבת בין נתב"ג למודיעין , אפריל 2019. יואב איתיאל
נוסעים ברכבת ישראל/יואב איתיאל

בכתב התביעה טוען הוועד כי "הנתבעים מפיצים דברי בלע ופרסומים שקריים בעלי תוכן מסית ופוגעני במכוון וביודעין, כאילו ועד העובדים הוא האחראי לעצירת תנועת הרכבות באמתלה שקרית וזדונית שהוביל התחלות של שמונה פקדים, דבר שלא היה ולא נברא".

בהנהלת הרכבת הגיבו לדברים וכתבו כי "מדובר בתביעת סרק לצרכים תקשורתיים, ותכליתה לשרת את מאבקה של הגב' אדרעי, לנוכח התחקיר המתבצע כעת על אירועי אותו יום, של השופט סטרשנוב. צר לנו כי בשבוע בו מחודש המו"מ בוחרת גילה אדרעי להמשיך ולהתכחש לפגיעה החמורה שגרמה לציבור הנוסעים, באמצעות שלל תופעות בלתי חוקיות ואלימות, לרבות עצירת רכבות פראית ואלימה תוך שימוש ברשת החירום, בידי סגן יו"ר הועד, ליאב אליהו, החתום על התביעה.

עוד באותו נושא

לחץ מבפנים על נתניהו וכץ: תכנית הוועדים נגד החוק למניעת שביתות

לכתבה המלאה
גילה אדרעי בשימוע במשרדי ההנהלה של הרכבת, מרץ 2012. דרור עינב
אדרעי/דרור עינב

ההתנצלות היחידה של הנהלת הרכבת היא כלפי הנוסעים, אשר נפגעו באופן חמור בשבועות האחרונים כתוצאה ממעשי ראשי הועד, אשר הגיעו לשיאם עם הפגיעה בפיקוד הרכבת, לאחר התחלות בלתי חוקית של עובדים. אנו קוראים לגילה אדרעי וסגניה להמשיך ולשמור על השקט התעשייתי, כפי שהורה להם בית הדין לעבודה, ולהגיע לשולחן המו"מ בתום לב".

בוועד מיהרו להגיב לטענות ומסרו כי "מידה לא מבוטלת של חוצפה וחוסר מודעות עצמית נדרשת מהנהלת החברה להזכיר בתגובתה לתביעת הדיבה, את ועדת הבדיקה שהוקמה בראשותו של השופט סטרשנוב בעוד היא מסרבת בתוקף לשתף פעולה עם ועדת הבדיקה ואף מסרבת באופן גורף להעביר את החומרים כגון ההקלטות מהמשואה שיכולות להוכיח מה באמת התרחש באותו יום שישי, לפניו ואחריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully