וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי חיימוביץ' ביקשה להחליף את הריפוד מעור; בקשה דומה - סורבה

29.4.2019 / 22:57

יממה לפני השבעת הכנסת ה-21 פנתה הח"כית המיועדת ליו"ר הכנסת בבקשה להחליף את כיסאה בטענה שהוא עשוי מעור פרה כדי למנוע צער וסבל של בעלי חיים. לוואלה! NEWS נודע כי פניות דומות בתחילת הכנסת היוצאת - נדחו

יום עיון לחברי הכנסת החדשים, מיקי חיימוביץ', הכנסת ה-21, 29 אפריל 2019. הכנסת, נועם מוסקוביץ ויצחק הרר, אתר רשמי
מסרבת לשבת על עור של פרה. מיקי חיימוביץ מצביעה בעמידה במליאה, היום/אתר רשמי, הכנסת, נועם מוסקוביץ ויצחק הרר

יממה לפני השבעת הכנסת ה-21 - פנתה היום (שני) מיקי חיימוביץ, חברת הכנסת המיועדת מטעם כחול לבן ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, בבקשה שיחליף את הכיסא שלה במליאת הכנסת בטענה שהוא עשוי מעור של פרה.

הח"כית המיועדת שהצהירה בפנייתה כי היא טבעונית זה שש שנים, ביקשה להחליף את הכיסא עליה היא יושבת במליאה לבד סינטטי כדי למנוע לטענתה: צער וסבל של בעלי חיים. "אותם בעלי חיים, עוברים סבל רב ורוב חייהם הם קורבנות של טיפול אלים והזנחה", כתבה. לדבריה, "המחשבה שאת כל שעות הימצאותי בכנסת אעשה בישיבה על מושב שכזה היא בלתי נסבלת". חיימוביץ ביקשה כי ההחלפה תתבצע עד תום פגרת הקיץ ואף הציעה לממן את ההחלפה מכספה אם תימצא בעיה למימון השינוי. עוד ביקשה לבחון החלפה דומה לכלל כיסאות 120 חברי הכנסת.

עוד בוואלה! NEWS:
מנהיג דאעש בסרטון ראשון מאז 2014: "הפיגועים בסרי לנקה - נקמה על סוריה"
ה-FBI על הירי בסן דייגו: הייתה התרעה קצרה לפני, לכן לא מנענו
דובר צה''ל הבא: גיל מסינג, יועץ התקשורת של ציפי לבני

יום עיון לחברי הכנסת החדשים, מיקי חיימוביץ', יועז הנדל, הכנסת ה-21, 29 אפריל 2019. הכנסת, נועם מוסקוביץ ויצחק הרר, אתר רשמי
הוגשו פניות דומות ונדחו. מיקי חיימוביץ עומדת במליאה, היום/אתר רשמי, הכנסת, נועם מוסקוביץ ויצחק הרר

חיימוביץ השתתפה היום ביום העיון לח"כים החדשים, ובעת כניסתה למליאה, נותרה לעמוד ולא התיישבה במקומה. את ההצבעה המדומה שעשו חברי הכנסת, היא עשתה בעמידה אף שבכנסת נוהגים לקיים את ההצבעות בישיבה.

אלא שבכנסת צפויים לסרב לבקשתה. לוואלה! NEWS נודע כי שתי ח"כיות - שרן השכל מהליכוד ויעל כהן פארן מהתנועה - פנו בבקשה דומה בתחילת הכנסת היוצאת, אך בקשתן סורבה, וכך צפויה להידחות בקשתה של חיימוביץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully