וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני נורה ונעצר לאחר ירי בשומרון; אין נפגעים ישראלים

כוח צה"ל שאבטח אוטובוס מטיילים פתח באש בתל דותן שבצפון השומרון, לאחר שזיהה שני חשודים שירו לעברו. פלסטיני שנפגע מהירי נעצר על ידי הלוחמים, חשוד נוסף נמלט וכעבור שעות של סריקות נעצר והועבר לחקירות כוחות הביטחון

צילום: אהוד אמיתון/TPS, עריכה: מתן חדד

ניסיון פיגוע ירי בוצע היום (שני) באזור תל דותן שבצפון השומרון, מזרחית למבוא דותן. לפי הודעת דובר צה"ל, לוחמים שאבטחו אוטובוס מטיילים זיהו שני חשודים אשר ירו לעברם, השיבו באש ועצרו את אחד החשודים. הם פתחו בסריקות אחר חשוד נוסף ולאחר סריקות של לוחמי צה"ל במרחב במשך מספר שעות, הסגיר את עצמו החשוד לידי כוחות הביטחון והוא הועבר לחקירה. לא היו נפגעים ישראלים באירוע.

מדובר צה"ל כי "התקבל דיווח על ירי באזור תל דותן שבמרחב החטיבה המרחבית 'מנשה'. לוחמי צה"ל הגיבו בירי ועצרו את אחד החשודים. באירוע נפגע פלסטיני, אין נפגעים לכוחותינו". הלוחמים כאמור סרקו במרחב וניהלו מרדף אחר חשוד נוסף שהסגיר עצמו כעבור שעות לידי כוחות הביטחון והועבר לחקירה.

עוד בוואלה! NEWS:
סולימאני: איראן לא תנהל עם ארה"ב משא ומתן תחת לחץ
"המיט שבר ואסון": מאסר עולם ועוד 16 שנים לרוצח הנערה נועה אייל
דיווח בטורקיה: נאשם בריגול עבור איחוד האמירויות התאבד בכלא

סריקות לוחמי צה"ל אחר המחבל מהפיגוע באריאל 18 במרץ 2019. דובר צה"ל, אתר רשמי
צה"ל בשומרון/אתר רשמי, דובר צה"ל

בתחילת החודש מחבל נורה למוות לאחר שניסה לדקור נהגים ליד הכפר חווארה שמסמוך לצומת תפוח בשומרון. לא היו נפגעים מקרב חיילי צה"ל והאזרחים במקום. מעדות האזרח שירה בפלסטיני, יהושע שרמן, עולה כי הוא ניסה לפתוח את דלת רכבו, בעת שנסע עם בתו, כשהוא אוחז בסכין.

"יצאתי לעבודה, ונסעתי מאלון מורה לכיוון תפוח. בצומת הבייתות קפץ על הרכב מחבל עם סכין וניסה לפתוח את הדלת", שחזר שרמן, מנהל מערך השטח של איחוד מפלגות הימין. "יצאתי החוצה - ותוך כדי שהמחבל ניסה לעקוף את הרכב לכיווני, נטרלתי אותו בירי תוך כדי סיוע של תושב נוסף מיישוב סמוך שנסע מאחורי".

(עדכון ראשון: 11:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully