וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נפגש עם אדלשטיין: תומך בהמשך כהונתך כיו"ר הכנסת

28.4.2019 / 18:55

ראש הממשלה הודיע ליו"ר הכנסת על התמיכה בו לכהונה שלישית במהלך פגישה במעונו בירושלים. בליכוד ובמערכת הפוליטית העריכו כי האחרון ימשיך בתפקידו על אף המתיחות הקשה בין השניים סביב טקס הדלקת המשואות בשנה שעברה

בנימין נתניהו ויולי אדלשטיין במליאת הכנסת לציון 69 שנים לכינון הכנסת, 31 בינואר 2018. יצחק הררי, דוברות הכנסת, מערכת וואלה! NEWS
ימשיך לכהונה שלישית בתפקיד היו"ר. אדלשטיין ונתניהו במליאה/מערכת וואלה! NEWS, יצחק הררי, דוברות הכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ראשון) לפני זמן קצר עם יושב ראש הכנסת יואל (יולי) אדלשטיין במעון ראש הממשלה בירושלים. ראש הממשלה נתניהו אמר ליו"ר הכנסת שהוא יתמוך בהמשך כהונתו כיושב ראש הכנסת.

בליכוד ובמערכת הפוליטית העריכו כי אדלשטיין ימשיך בתפקידו כיו"ר הכנסת, זאת על אף המתיחות הקשה בין נתניהו ואדלשטיין סביב נאום ראש הממשלה בטקס הדלקת המשואות בשנה שעברה. אדלשטיין הגיע למקום הראשון בפריימריז בליכוד שנערכו בפברואר האחרון, ונחשב לאחד מחברי הכנסת הפופולריים והחזקים כיום בליכוד.

אחרי ברכת הדרך מנתניהו, אדלשטיין הבטיח ככל הנראה את המשך כהונתו כיו"ר הכנסת, לעומת בכירים אחרים בליכוד שחוששים כי אחרי המשא ומתן הקואליציוני לא יישארו בידי הליכוד תפקידים ותיקים בכירים שיענו על הדרישות והציפיות לשדרוג של חלק מהשרים והח"כים.

אדלשטיין מכהן כיו"ר הכנסת מאז 2013 והכנסת ה-21 תהיה השלישית שהוא ישמש בה יושב ראש.

לקריאה נוספת:
אדלשטיין: אם נתניהו יואשם בשוחד - הציבור יבקש שיסיק מסקנות
אדלשטיין ראשון בפריימריז בליכוד, חזן בחוץ: רשימת המפלגה לכנסת
הרכבת הקואליציה: נתניהו וכחלון נפגשו; "מיזוג המפלגות לא עלה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully