וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעצועים בשווי 30 מיליון דולר: כנופיית הלגו המזויף של סין

המשטרה פשטה על מפעל בדרום המדינה, בו יוצרו חיקויים למשחק ההרכבה הפופולרי. בין היתר, זויפו שם דמויות מ"מלחמת הכוכבים". יותר מ-630 אלף מוצרים הוחרמו

פוסטר הסרט לגו 2. Tulip Entertainment,
המוצרים נמכרו במקביל ליציאת הסרט "לגו 2"/Tulip Entertainment

המשטרה בסין חשפה כנופיה שמואשמת בייצור לגו מזויף בשווי של 30 מיליון דולר (200 מיליון יואן) ועצרה ארבעה אנשים בעיר שנז'ן שבדרום המדינה - כך דווח בכלי תקשורת מקומיים אחרי פשיטה של המשטרה על מפעל לייצור צעצועים, שכללו גם דמויות מסדרת "מלחמת הכוכבים" שהועתקו מדגמים של החברה הדנית. לפי המשטרה, יותר מ-630 אלף מוצרים הוחרמו.

המשטרה החלה לעקוב אחרי מכירת המוצרים באוקטובר 2018, וחלקם שוחררו במקביל ליציאת הסרט "לגו 2" ונמכרו תחת המותג "לפין". הצעצועים המזויפים נמכרו בעלות נמוכה במיוחד בהשוואה למוצרים המקוריים, לדוגמא עיר להרכבה נמכרת בשלושה דולר לקופסה, בהשוואה לדגמים דומים של לגו שנמכרים החל מ-15 דולר. המשטרה אמרה כי החקירה נמשכת.

רובין סמית', סגן הנשיא והקונסול הכללי של לגו בסין ובאזור אסיה-פסיפיק, אמר לסוכנות הידיעות שינחואה כי גם הבטיחות של אותם צעצועים היא מקור לדאגה.

הפשיטה על המפעל הגיעה בזמן שסין מנסה לחזק את ההגנה על זכויות הקניין במדינה, עם מספר שיא של משפטים פליליים בתחום בשנה שעברה. במקביל, לגו ציינה בשנה שעברה צמיחה מחודשת אחרי נפילה ראשונה זה 13 שנה במכירות וברווחים שלה. החברה מוכרת 75 מיליארד חלקים בשנה.

עוד בוואלה! NEWS
יהודים, מוסלמים, זרים: הימין הניאו-נאצי מרים את ראשו בארה"ב
בהצנחת נקניקיות מורעלות: אוסטרליה מתכננת לחסל 2 מיליון חתולי רחוב
נחצה לשניים והתמוטט: מנוף קרס ברחוב בסיאטל, ארבעה נהרגו

  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • לגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully