וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-CIA הצטרף לאינסטגרם: מסוגלים לפתור את החידה הסודית?

לצורך גיוס הדור האמריקני הצעיר, פתחה סוכנות הביון חשבון ברשת החברתית עם קריצה. בפוסט ראשון, מציעה הסוכנות לעוקביה החדשים הזדמנות להפוך לסוכנים חשאיים המתבקשים לפצח משימה סודית. חושבים שתצליחו?

סוכנות החוץ המודיעינית של ארצות הברית, ה-CIA, הרעידה את האינסטגרם עם הצטרפותה לרשת החברתית והזמנתה את העוקבים החדשים להפוך לסוכנים חשאים המתבקשים להשלים משימה סודית.

הסוכנות הידועה בחשאיותה, שיקול דעתה המאופק וריגול בין הצללים, הפתיעה את קהל העוקבים של האינסטגרם עם פוסט אירוני ראשון, לצד תיאור הביוגרפיה של הסוכנות, ''אנחנו קו ההגנה הראשון של האומה'', המתאר בלשון רצינית ואופיינית את פעילות הסוכנות.

עם זאת, הפוסט הראשון שפירסמה ניחן בטון שובבי יותר, הכולל תמונה של שולחן עליו מפוזרים חפצים שונים מפאה מתולתלת בצבע אפור ועד לערימה של שטרות זרים. התמונה נלקחה במטה המרכזי של הסוכנות בוירג'יניה. האתגר מבקש לזהות את החפצים שבתמונה. דובר הארגון רמז כי רבים מהחפצים שייכים לעובדים הנוכחיים בסוכנות.

עוד בוואלה! NEWS:
ללא אישור השרים: שני אסירים סורים ישוחררו אחרי השבת באומל
המוסלמים בסרי לנקה חוששים מנקמה: "מתפללים למען השלום"
מין תמורת מזון: נשים במוזמביק משלמות בגופן על אוכל אחרי הציקלון

חשבון האינסטגרם של ה-CIA נפתח במסגרת אסטרטגיה חדשה לגייס דור צעיר של קצינים, סוכנים ואנליסטים. שכן, רוב המשתמשים ברשת החברתית הינם מתחת לגיל 30.

אינסטגרם הוא פלטפורמה עבורנו לחלוק את הסיפורים שלנו ולגייס אמריקנים מוכשרים כדי לשרת כאן'' אמר דובר ה-CIA, ג'ונתן לו. ''באמצעות החשבון נאפשר הצצה לחיי הסוכן המודיעני, אולם אנחנו לא יכולים להבטיח סלפי מאתרים סודיים''.

ראשת הסוכנות, ג'ינה הספל, הודיעה על כוונתה לפתוח את החשבון בעת מפגש שאלות ותשובות באוניברסיטת אובורן באלבמה, שבוע שעבר. פתיחת חשבון האינסטגרם של הסוכנות, אומרת הספל, הוא ניסיון של הסוכנות המודיענית ליישר קו לנוכח העת הדיגטלית. עם זאת, ה-CIA אינו זר לרשתות החברתיות. לסוכנות קיימים חשבונות בפלטפורמות טוויטר ופייסבוק, אליהן הצטרפה ב-2014. הטוויט הראשון של הסוכנות היה: "אנחנו לא יכולים לאשר ולא להכחיש כי זהו הציוץ הראשון שלנו'', שגם הוא נכתב עם קריצה אירונית לאור המוניטין הקשוח והרציני של סוכנות הביון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully