וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת השריפה בביה"ח הסיעודי בגליל: הגורם לדליקה - הצתה

לאחר חקירת צוות הכיבוי התברר כי האש שפרצה במוסד שליד נצרת שגרמה למותו של גבר סיעודי בן 40 - נגרמה מהצתה. תחילה נחקר חשד לקצר חשמלי במיטה המתכווננת שאליה היה מרותק החולה אולם הערכה זו נשללה

שריפה בבית חולים סיעודי בכפר ריינה, 22 באפריל 2019. דוברות כבאות והצלה מחוז צפון, דוברות כב"ה
כוחות כיבוי בזירת השריפה, שני/דוברות כב"ה, דוברות כבאות והצלה מחוז צפון

ארגון הכבאות וההצלה הודיע היום (חמישי) כי בהמשך לחקירת השריפה שפרצה בבית חולים סיעודי בכפר ריינה שליד נצרת ביום שני השבוע, בה נפצע באורח קשה גבר כבן 40 שהיה מרותק למיתתו, נקבע כי מודבר בהצתה. אמש הודיע בית החולים רמב"ם כי הוא מת מפצעיו. מבדיקה ראשונית עלה כי הדליקה נגרמה מקצר חשמלי במיטה מתכווננת, אולם האפשרות נשללה, החקירה נמשכה, והיום כאמור נקבע כי מדובר בהצתה.

צוות מד"א שהגיע למקום העניק לגבר סיוע רפואי ופינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה עם כוויות בכל חלקי גופו כשהוא מורדם ומונשם. שני בני אדם נוספים נפגעו משאיפת עשן ומצבם קל. הם פונו לבית החולים האיטלקי בעיר. צוותי ההצלה שהגיעו למקום פינו את שאר השוהים.

עוד בוואלה! NEWS:
המרוץ לנשיאות ארה"ב מתחמם: ביידן יתמודד בפריימריז הדמוקרטים
הצטרפי לליכוד ואתמוך בך: ההצעה המפתה של השר כץ לשקד | תיעוד
נכנס לחוף שאינו מוכרז וטבע למוות: גופת צעיר נמשתה מהכנרת

שריפה בבית חולים סיעודי בכפר ריינה, 22 באפריל 2019. דוברות כבאות והצלה מחוז צפון, דוברות כב"ה
כוחות כיבוי בזירת השריפה, שני/דוברות כב"ה, דוברות כבאות והצלה מחוז צפון

אושרי מאמו, דובר כבאות והצלה מחוז צפון, אמר כי שבעה צוותי כיבוי הוזעקו למקום בפיקודו של רב רשף ששי סיגאוי. הצוותים ביצעו פעולות סריקה אחר לכודים, כמו גם פעלו לשחרור העשן. מערכות בטיחות אוטומטיות פעלו באירוע. הוא הוסיף כי טרם הגעת הצוותים פונה הנפגע מהמקום והועבר למד"א להמשך טיפול.

לפני כשבוע נפצעו 13 בני אדם בשריפה שפרצה בדירת מגורים בבניין בחיפה. לבית החולים רמב"ם הגיעו 11 פצועים מהשריפה, בהם גבר באורח קשה, אם ושני ילדיה, ואישה בשנות ה-30 לחייה שנפצעו באורח בינוני, וכן אם ובת וארבעה ילדים נוספים, כולם במצב קל. שני פצועים נוספים פונו לבית החולים בני ציון.

חוקר דליקות וחוקרי הזיהוי הפלילי של המשטרה סרקו את המקום לבחינת מוקדי האש ומקורם. מחקירה ראשונית עולה כי על פי החשד השריפה פרצה בשל קצר חשמלי בקומה השנייה. חמישה צוותי כיבוי הוזעקו לשריפה, שפרצה בקומה השנייה בבניין בן ארבע קומות ברחוב אבן גבירול בעיר. הכוחות כיבו את השריפה ומנעו את התפשטותה לעבר יתר חלקי הבניין. בקומה שמעל השריפה נלכדו מספר בני אדם, בהם אם וילדיה הקטנים שחולצו על ידי כוחות הכיבוי ופונו במצב קשה אף הם. כבאי שנכח בזירה סיפר כי "שמענו צעקות מתוך הדירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully