וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח באילת: הרוג ופצוע קשה מדקירות במהלך קטטה

צוות מד"א שהגיע למקום העניק לשניים טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים יוספטל בעיר, שם נקבע מותו של אחד הפצועים. מחקירה ראשונית עולה החשד כי הרקע לאירוע - רומנטי. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה

צילום: דוברות המשטרה
זירת האירוע באילת, 24.04.2019. צילום מסך
זירת האירוע באילת, הערב/צילום מסך

צעיר נדקר למוות באילת - כל הפרטים:

  • צוות מד"א פינה בן 24 נפצע מדקירה בקטטה באילת לבית החולים, שם נקבע מותו
  • צעיר נוסף, בן 23, פונה לבית החולים יוספטל בעיר במצב קשה

צעיר בן 23, תושב הדרום, נדקר למוות היום (רביעי) במהלך קטטה בבית דירות ברחוב הספן באילת. הצעיר פונה על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א לבית החולים יוספטל בעיר במצב אנוש, אולם שם הידרדר מצבו והצוות הרפואי קבע את מותו. לבית החולים פונה צעיר נוסף בן 24 המתגורר בשועפט, זאת לאחר שנדקר אף הוא ונפצע באורח קשה.

מחקירה ראשונית עולה כי בין השניים פרצה קטטה שבמהלכה נעשה שימוש בסכין. במשטרה חושדים כי מדובר באירוע על רקע רומנטי, לאחר שהשניים רבו על ליבה של אישה אחרת.

עוד בוואלה! NEWS:
"קונפדרציה עם ירדן? לא נכון": לגרינבלט נמאס מהשמועות על תכנית המאה
מרצח הצאר ועד חיזבאללה: ההיסטוריה המדממת של פיגועי ההתאבדות
ארגון הבריאות העולמי: אין לחשוף ילדים מתחת לגיל שנה למסכים

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
זירת האירוע באילת, 24.04.2019. צילום מסך
החשד: הרקע לדקירה - רומנטי/צילום מסך

"כשהגענו למקום הובילו אותנו למסדרון בקומה הראשונה של הבניין", סיפר פרמדיק מד"א ניר יפת. "שם ראינו שני גברים כבני 30 שוכבים. ביצענו בדיקות ראשוניות לשניהם, אחד מהפצועים היה מחוסר הכרה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה והפצוע השני היה בהכרה. העלנו אותם במהירות לניידות לטיפול נמרץ והם פונו בדחיפות לחדר הטראומה בבית החולים בעיר כשמצבו של אחד אנוש והשני קשה".

זמן קצר לאחר הדקירה באילת, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על אזרח בן 66 שנדקר בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום פינוי את האיש במצב קל לבית החולים רמב"ם בחיפה. כוחות משטרה שהגיעו במהירות למקום פתחו בסריקות נרחבות ולאחר זמן קצר עצרו את החשוד, תושב חיפה בן 39 שנלקח לחקירה. הרקע למעשה, ככל הנראה סכסוך מוקדם בין השניים, ובהתאם להתפתחות בחקירה הוא יובא מחר לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

אירועי האלימות הערב מתרחשים לאחר שאתמול נפצע אנוש צעיר בן 25 מדקירות במהלך קטטה אחרת בקריית מלאכי. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי בשטח ופינו אותו לבית החולים אסותא שבאשדוד. גבר נוסף בן 31 נפצע אף הוא, ופונה לבית החולים קפלן שברחובות. מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע פלילי.

(עדכון 17:46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully