וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צל"ש ליחידה הסודית של המודיעין על פעילותה בזירה הצפונית

11.4.2019 / 18:00

ראש אגף המודיעין, אלוף תמיר הימן, העניק ליחידה להפעלת סוכנים צל"ש על הקמה וביסוס יכולת מבצעית ייחדית בזירה הצפונית. "ההתארגנות סיפקה דיווחים מהימנים ולימים ביססה יכולת מבצעית מרשימה שהצליחה לסכל פיגועים"

ראש אגף המודיעין, אלוף תמיר הימן, העניק ציון לשבח מטעם ראש אגף המודיעין ליחידה 504 על הקמה וביסוס יכולת מבצעית ייחודית בזירה הצפונית בשנים 2013-2018.. דובר צה"ל
"הביאה להישגים יוצאי דופן בזירת הפעולה". הענקת הצל"ש ליחידה/דובר צה"ל

ראש אגף המודיעין אלוף תמיר הימן העניק השבוע ציון לשבח מטעם ראש אגף המודיעין ליחידה 504, היחידה להפעלת סוכנים. הצל"ש ניתן על "הקמה וביסוס יכולת מבצעית ייחודית בזירה הצפונית בשנים 2018-2013".

בשנים אלה היחידה הופקדה על משימת סיכול הטרור ושיבוש התבססות גורמי טרור בזירה הצפונית. על פי הודעת דובר צה"ל, "בנחישות, תוך זיהוי ההזדמנות המודיעינית והמבצעית, באמצעות איסוף מידע בעל משמעות טקטית ואסטרטגית, ביססה היחידה יכולת משמעותית ודומיננטית, והביאה להישגים יוצאי דופן בזירת הפעולה".

עוד נמסר כי "בעשייה זו הפגינה היחידה יוזמה, חדשנות, וחתירה לניצחון ולמגע תוך שיתופי פעולה עם גופים רבים בצבא ההגנה לישראל ומחוצה לו אשר תרמו לעליונות צבא ההגנה לישראל ובטחון מדינת ישראל. על עשיה זו מוענקת ליחידה 504 ציון לשבח ראש אגף המודיעין".

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: תכנית השלום של טראמפ עשויה להתפרסם עוד החודש
אחרי 7 שנים שהתבצר בשגרירות: מייסד ויקיליקס נעצר בלונדון
בין 64 ל-67: האופציה של כחלון וליברמן לקלקל לנתניהו את תמונת הניצחון

ראש אגף המודיעין, אלוף תמיר הימן, העניק ציון לשבח מטעם ראש אגף המודיעין ליחידה 504 על הקמה וביסוס יכולת מבצעית ייחודית בזירה הצפונית בשנים 2013-2018. דובר צה"ל
"תרמו לעליונות צבא ההגנה לישראל ובטחון מדינת ישראל". הענקת הצל"ש ליחידה/דובר צה"ל

ראש אגף המודיעין, אלוף הימן, סיפר כי הוא הכיר את פעילות היחידה עוד כמפקד אוגדה. "השתנות השחקנים ואי הוודאות באשר לעתיד המרחב חייבו שינוי בתפיסת ההפעלה המודיעינית. דרשנו בשטח, ונדרשתם באמ"ן, לפתח מקורות שיוכלו לשפוך אור על המצב שהתהווה באזור ולתאר את המציאות המורכבת", אמר ראש האגף.

"ההתארגנות סיפקה דיווחים מהימנים ולימים ביססה יכולת מבצעית מרשימה שהצליחה לסכל פיגועים ולנטרל איומים המסכנים את מדינת ישראל", הוסיף.

"הישגיה המודיעיניים והמבצעיים של 504 מבטאים, הלכה למעשה, את השינוי שהתחולל באמ"ן באותה תקופה ועודנו מתחולל בימים אלה. תכליתו - ניצול ההזדמנויות מתוך האתגרים ושינוי במשימה - מעבר מתיאור המציאות להשפעה על המציאות בהתאם לסדר העדיפויות הביטחוני של מדינת ישראל", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

"לדעת מאין אנו באים ולאן אנו הולכים"

על פי אתר צה"ל, "אנשי היחידה פועלים בכלל הגזרות בתוך גבולות הארץ וגם בארצות זרות, ומפיקים מידע קריטי על האויב, אשר משמש פעמים רבות בסיס לתכנון מבצעים צבאיים". מפקד היחידה, אל"ם ר', הסביר על קבלת הצל"ש: "לדעת מאין אנו באים - מה היתרונות היחסיים שלנו, מה הבסיס המקצועי שהתפתח ביחידה בעשרות השנים מאז הקמתה ומה הן שנבנו כאן דור ודור. לדעת לאן אנו הולכים - אחרי שידענו את עברינו, לזהות את ההזדמנויות שמביא לנו ההווה וגם העתיד".

"ולא פחות חשוב - לדעת בפני מי אנחנו נותנים דין וחשבון - להיות רלוונטיים, לפעול בהקשר, להבין את הצורך המערכתי, בין אם הוא אמ"ני ובין אם הוא צה"לי ולזכור תמיד שאם אנחנו לא חלק מהקשר רחב יותר, אנחנו כנראה לא אפקטיביים", הוסיף מפקד היחידה. "כיחידה עלינו לשמר את השיעור החשוב שלמדנו על ערך השותפות ולהמשיך וליישמו בכל גזרה ותחום עיסוק יחידתי. לצד תחושת הסיפוק על קבלת ציון לשבח מראש אגף המודיעין, ברור לי ולשאר המפקדים ביחידה הציווי אשר מקופל בצל"ש זה - המשך עשייה מודיעינית איכותית, יצירתית ותחבולנית בסטנדרט הגבוה ביותר בכדי לתמוך ולאפשר לצה"ל ואמ"ן לעמוד במשימותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully